android apps werken wel met wifi niet met 3g

• Onderwerp starter Onderwerp starter jamba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jamba

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb net een HTC desire Z. Nu heb ik een aantal apps ( nu.nl, wordfeud) die niet werken als ik via 3g verbinding maak maar wel als ik dat via wifi doe. Gewoon internet doet het overigens wel via 3g. Exchange activeSync doet het echter weer niet als ik wifi aan heb!?

is dit met instellingen te verhelpen? zo ja welke?

voor die apps die niet met 3g werken ligt het probleem denk ik in de app zelf, anders zou ik het verder niet weten;)
misschien heb je een app die dingen op 3g blokkeert omdat het anders teveel datagebruik is?

Ik heb zelf geen app geinstalleerd, wellicht een instelling omdat het een bedrijfstelefoon is? Hij kwam echter zo uit de doos.

Bij synchroniseren geeft ie aan dat er enkele socketfouten zijn (als wifi dus aanstaat)

dat is apart:O
ik heb zelf ook een telefoon met android maar ik gebruik nooit 3g maar als hij verder nieuw is zou ik eerder denken ruil hem bij de winkel in voor een ander...:O

dat kan inderdaad altijd nog, ik kan eerst ook nog een harde reset doen. hopelijk komen er nog tips die dat niet nodig maakt

Uhm, staat in netwerlinstellingen 3g wel aan? t zal wel. anders doet die andere app t niet. maar t is maar om te checke.

3g staat aan, ik zie regelmatig het icoontje oplichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan