Android browser weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haaren101

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Ik heb op mijn smartphone de android browser verwijderd. Ik wil hem weer terugzetten en ik kan niet vinden waar dat ding is. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Hij staat niet bij de Apps.

Ron

ps. ik heb geen behoefte aan enige andere browser, wil gewoon dat android ding terug
pps. er is geen category voor smartphones en ook geen Android category

welke telefoon??
want ik kan de browser niet verwijderen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Rare toon in de startposting, wat mij betreft niet uitnodigend om te reageren.

Ik kan niet helpen, maar heb wel een ondersteunende vraag die (naar mijn idee) van belang is: Is dit een gejailbreakt/geroot android toestel? Want (net als elimalkaas) kan ik me niet voorstellen dat de standaard browser te verwijderen is zonder dat het toestel gejailbreakt/geroot is...

Tijs.

idd dnties ik den dat hij geroot is...
moet wel...

met es file explorer kun je dan ergens in een mapje van Android de apk terug vinden ik zoek wel uit welk mapje...

Laatst bewerkt door een moderator:
@dnties; die rare toon is het gevolg van een paar frustrerende uren met een gewone Samsung telefoon.

Ik heb uiteindelijk de hele telefoon (ook om andere redenen) naar de fabrieksinstellingen terug gezet. En toen bleek dat de Android browser helemaal niet op deze Samsung versie van Android zit :o. Standaard op deze smartphone is Chrome. Ik had iets anders weggegooid...

@mik zjegger; wellicht hebben we op het forum ook een Android sectie nodig, of iets met smartphones. Telefonie klinkt nog een beetje als dingen met zo'n draaischijf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan