Android? ... het werrukt NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Ik werkte met Outlook en een pda met activesync.
Nu heb ik een Xperia met android en de Google agenda .....

Na een paar dagen heb ik daar heel veel spijt van: we zijn weer tien jaar terug.

Als ik een agenda-item op mijn mobiel invoer wordt die niet gesynchroniseerd met mijn Google-agenda en omgekeerd.
Wat ik ook - volgens de aangegeven regeltjes van Google - instel: GEEN synchronisatie!

Kennelijk moet ik met google weer door dezelfde kinderziektes als 'destijds' met Microsoft.

Had ik dat maar geweten, dan was de keus een mobiel met Windows Mobile geworden ..... :o

ALSJEBLIEFT: weet iemand een oplossing? Of moet ik mijn SE Xperia X10 verkopen en snel terug naar iets anders dan Androïd .... !!

raar, ik heb een HTC Legend en ik heb er een programmaatje bij (HTC Sync) dat installeer ik op de pc en dan synchroniseert hij de agende mail en dergelijke heb jij ook zoiets?

Hoi,

Ik ben zelf ook in het bezit van een android Telefoon (g2)
Maar het werkt perfect hoor.

Maaar leg eens precies uit wat je bedoeling is.
moet de telefoon met outlook syncroniseren of is het je telefoon met de je agenda op je gmail?

Hoor het wel

grJereon

Terug met die X10 .....

Hoi,

De bedoeling was, dat het synchroniseren van de data uit Outlook net zo soepel verloopt als via ActiveSync onder windows mobile.
Hiervan is - hoewel jullie beweren dat dat onder android wél zou zou zijn - zéker geen sprake!
Ik denk dat degenen die dit beweren niet écht dagelijks met Outlook en een pda werken .....

Het toestel is terug vanwege ook andere klachten.
Eigenlijk ben ik dus helemaal niet zo lovend over die Xperia X10 als door velen - lichtelijke overdreven - wordt beweerd!

Ik geef deze vraag maar de status 'opgelost' alhoewel er uiteraard helemaal niks is verholpen ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan