Android L op Nexus 5 krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

4materasu

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
Beste forum,

Ik wacht al een tijdje op een OTA update van mijn Nexus 5 van KitKat naar Android Lolipop.

Op websites als tweakers en Nu.nl las ik dat het al medio november in Nederland zou zijn voor de Nexus 5. Het is al bijna het einde van het jaar en ik heb het nog steeds niet op mijn toestel gezien. Het geeft nog steeds aan dat het up-to-date is.

Mijn vraag is, waar kan ik het handmatig laten updaten?? Ik wil het niet zelf doen omdat ik vaak lees dat er bugs in blijven zitten en dat er zoveel versies zijn.

Ik heb een Nexus 5 los gekocht via Belsimple en een Vodafone sim-only abonnement. Waar kan ik het zonder bugs en zorgen (handmatig) laten updaten?

Alvast bedankt!

Sean

Als je de update niet binnen krijgt OTA dan kun je alleen een upgrade uitvoeren als je je phone root. je kan niet op een officiële manier handmatig updaten afgezien van het knopje zoek naar updates.

Je kunt dit met adb en fastboot voor elkaar krijgen, k weet alleen niet of daar root voor nodig is. Complete handleiding: LINKJE:)

Is er niet een punt of winkel van bijvoorbeeld Vodafone waarvan ik de sim ook heb, om die door een prof uit te laten voeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan