Android mobiel netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

That Guy

Meubilair
Lid geworden
28 nov 2006
Beste allemaal,

Ik heb nu al bijna 4 weken mijn htc hero (android). Heel leuk allemaal, maar sinds een uur geleden werkt het mobiele netwerk niet meer (provider: hi).

In de taakbalk staat het netwerk-icoontje niet meer, maar wel het normale telefoon-netwerk icoontje, batterij en tijd. Om eens te checken heb ik op mn bureaublad het snel-toggle icoontje voor mobiel netwerk neergezet, deze staat op 'aan', maar het werkt nogsteeds niet. Zie screenshot voor verduidelijking.

Heb overgens al 2 of 3x opnieuw opgestart, met netwerk-instelling aan en uit, maar het werkte dus niet.

Weet iemand hoe ik mn internets weer aankrijg op mn mobiel?

hero1.jpg

Alvast bedankt,
Vegras :thumb:

op mijn android telefoon (een htc magic weliswaar) kan je dit vinden bij instellingen -> draadloze bedieningselementen-> mobiele netwerken. misschien werkt dat op je htc hero ook?

Dat weet ik, maar het in-of uitschakelen van deze instelling heeft geen effect:

hero2.jpg

Het probleem is opgelost. Na nog wat *****n en het netwerk-knopje een paar keer aan/uit te zetten, werkte het opeens weer.

oh well.

Mobiel netwerk HTC werkt niet

Intrigerend......

Ik heb sinds gister mijn HTC Hero en mobiel netwerk heeft het tot op heden nog helemaal niet gedaan. Ik heb alle instellingen wel driedubbel gechecked en krijg deze nog niet actief.

(Vodafone)

Grtn
MArtin

het eerder beschreven probleem komt waarschijnlijk door werkzaamheden van de provider... ik heb het nu een paar keer gehad en het loste zich vanzelf op.

@ laatste vraag, is je abbonement o.i.d. wel al ingegaan :P?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan