android os verbruikt veel stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisfranky

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
hey,

Ik heb net een htc desire en ben dus een beetje aan het spelen. ik zag op internet wat van die plaats van je accu verbruik(zie hier onder). meestal is de scherm het hoogste en android os 3de of 4de. maar bij mij heeft android os 94% van het verbruik en mijn scherm 2%. omdat mijn abonoment nog geactiveert moet worden. gebruik ik nou alleen wifi en die heeft ook maar 2%. wat zit er fout bij mij?

groet dennis

hier zie je zon plaatje:

image207.png

http://www.howtogeek.com/howto/25319/complete-guide-to-maximizing-your-android-phones-battery-life/

Laatst bewerkt:
als je veel aan het spelen bent en dus veel programma's e.d. opent is het heel goed mogelijk dat je op dat moment meer van je os vraagt. wanneer jij je telefoon 'normaal' behandeld (oftewel op stand-by in je zak :P) zal je os een stuk minder gaan verbruiken.

kan natuurlijk allemaal geen kwaad, gewoon er lekker mee blijven spelen, daar zijn ze tenslotte voor. maar op een 'normale dag' zal je waarschijnlijk een normaler stroomverbruik terugzien.

het klopt wat je zegt ik ben de hele tijd bezig en het scherm staat dus ook de hele tijd aan en het scherm 2% verbruik en het os 94% dat kan dan toch niet?

ik denk dat het wel eens kan kloppen hoor. op mijn eigen tel staat scherm er niet eens bij, en is os ook 19%

en dan nog een groot percentage waarin de telefoon standby is

Ik zal het zo maar laten dan en over een tijdje als ik hem gewoon gebruik nog eens kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan