Android SDK ziet QWARE tablet maar niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

extremefun1

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Ik ontwikkel een Android applicatie voor een klant.

Ik gebruik de klant zijn Qware tablet QW TB-1217 BL.

Heb usb-foutopsporing aangezet. Er verschijnt dan bij overige apparaten -> "Android" met een uitroepteken.
Heb alle stappen gevolgd op: http://developer.android.com/tools/extras/oem-usb.html#InstallingDriver

Lukt vreemd genoeg niet.

De android SDK detect hem wel op een laptop van een collega (win7), maar niet op die van mij (win8) en ook niet op mijn pc op het werk (win7).

Het vreemde is dat je op alle laptops/pc's wel gewoon bij de tablet mapjes kan komen. Dit door ook door het klikken op "USB-opslag inschakelen". Deze knop verschijnt na het aansluiten van de usb kabel.

Deze tablet heeft vreemd genoeg geen drivers die ik kan downloaden. In handleiding staat ook geen cd. De tablet is gewoon plug en play.

Heeft iemand een andere manier van drivers installeren die ik nog niet geprobeerd heb?
Of andere tips die me verder kunnen helpen?

Sorry hoor dat ik het zeg, maar heb je het echt over een Qware tablet? Als die klant een app kan laten maken en betalen, laat hem eerst eens een fatsoenlijke tablet kopen.
Probeer het eens met een ander android based tablet. Bij Qware zijn geen drivers te downloaden. ( Ik heb support voor Qware gedaan, alle oplossingen waren: ruil maar om in de winkel)

Windows 8 doet altijd al moeilijk met de drivers, ik had een lg optimus 4x hd en heb nu een lg G2 en als ik daar van de firmware probeer te updaten dan krijg ik een blue screen, probeer eens windows 7 op je computer te zetten mischien werkt het dan wel (natuurlijk wel dual boot :d)

Sorry hoor dat ik het zeg, maar heb je het echt over een Qware tablet? Als die klant een app kan laten maken en betalen, laat hem eerst eens een fatsoenlijke tablet kopen.
Probeer het eens met een ander android based tablet. Bij Qware zijn geen drivers te downloaden. ( Ik heb support voor Qware gedaan, alle oplossingen waren: ruil maar om in de winkel)

Ik snap het, maar dat is niet echt professioneel. Vooral als deze tablet op 1 van de 3 computers wel doet qua ontwikkeling.

Windows 8 doet altijd al moeilijk met de drivers, ik had een lg optimus 4x hd en heb nu een lg G2 en als ik daar van de firmware probeer te updaten dan krijg ik een blue screen, probeer eens windows 7 op je computer te zetten mischien werkt het dan wel (natuurlijk wel dual boot :d)

Windows 7 al geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan