Android Synchronisatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hreisch

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2003
Ik heb een HTC Desire het probleem dat hij niet de agenda en contactpersonen niet goed synchroniseerd.
Ik heb nu versie 3.0.5422 geïnstalleerd maar ook met de ander versie had ik het zelfde probleem HTC kan mij ook niet verder helpen dan dat het bekend is maar nog geen oplossing gevonden is.
Als ik hem op de 2e pc aansluit heb je in eens alle contact personen dubbel en de volgende keer zet hij wel de gewijzigde of nieuwe items van pc naar HTC maar niet andersom.
Herinstallatie heb ik al gedaan ook zonder een internet verbinding.
Ik wil mijn toestel met 2 pc`s syncen outlook 2003 op Windos XP en outlook 2007 op windows 7.
Instellingen op telefoon zouden volgens HTC goed zijn (ik gebruik 1 agenda PC sync).
Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand dit probleem ook.

Laatst bewerkt:
je schrijft nu dat je een probleem hebt en of wij je kunnen helpen...

nee dat kunnen we niet als we niet eens weten wat het probleem eigenlijk is.

uiteindelijk na 3 maanden de juiste oplossing gekregen van HTC een harde reset dit heeft het probleem opgelost.
niet een oplossing die een schoonheids prijs wint, maar het doel is bereikt.

Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen: 1. Schakel het toestel volledig uit. 2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt. 3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in. 4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten. 5. Gebruik de Volume Omlaag knop om Clear Storage te selecteren en druk dan op de Power knop. 6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan