android synchroniseren met google

Status
Niet open voor verdere reacties.

adtonaxel

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Berichten
70
Best Forum.
Ik heb een galaxy s 5830 gsm(android) en heb een gmail account.
Hierin ,in google, bevind zich een agenda.
Kan ik mijn standaard agenda van mij gsm synchroniseren met de standaard agenda van mij google account.
Moet ik hier een speciale agenda op mijn pc voor installeren of kan ik mijn standaard agenda synchroniseren met de standaard agenda van google.
Ik krijg het tot nu toe niet klaar om deze met elkaar te synchroniseren.
Of bestaat hier een alternatief voor.


alvast dank
 
De agenda in de Galaxy S is als het goed is al de Google agenda en zou dus automatisch gesynchroniseerd moeten worden met de webversie van de Google agenda.
 
Dank voor de snelle reactie.
Echter de agenda van android gsm ziet toch heel anders uit als die van google
 
Dat kan maar ik zou verwachten dat de agenda die Samsung dan meeleverd ook gekoppeld is aan jouw Google account en daarmee dus de Google Agenda.
Het koppelen van de diverse gegevens is het hele nut/gemak van Google en de diverse producten. Met mijn HTC One S had ik ook een apart HTC agenda programma, die synchroniseerde wel netjes in ieder geval.

Wat eventueel wel een mogelijkheid zou zijn is dat het synchroniseren uitstaat.
De stappen om de synchronisatie aan te passen in mijn toestel (Nexus 4) zijn:
- Ga naar Instellingen
- Tik onder het hoofdstukje "Accounts" op je Google account
- Bovenaan in het menu staat de laatste synchronisatiedatum, wanneer je daar op tikt krijg je een lijst te zien met de mogelijke synchronisaties.
Daar staat o.a. ook de Agenda tussen.
Is deze aangevinkt?
 
Ik heb uiteraard alle aangevinkt, zelf als ik het niet op automatisch heb staan kan ik handmatig synchroniseren.
ondanks dit alles krijg niets in de agenda van google gmail te zien op mijn pc.
Ik vraag mij af of de standaard agenda van mijn samsung gsm wel kan communiseren met de agenda van mijn
gmail account?
 
Naar mijn idee heb jij dan de instellingen in ieder geval goed staan. Tsja, jouw vraag is dan een goede voor de helpdesk van Samsung dan wel iemand met zo'n zelfde smartphone. Helaas kan ik je dan niet helpen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan