Android Tablet loopt regelmatig vast ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo frank mogelijk deze. Laat dat tablet aan de stroom en op het WiFi-netwerk een tijdje aan staan. Best kans dat er in de achtergrond van alles wordt gedownload en geupdated. De volgende stap is de installatie van een 'Process Killer' waarmee je alle op dat moment lopende programma's kunt uitschakelen. Doe dat eens. En heb je al eens een 'factory reset' gedaan, waardoor je het tablet terug brengt in de af-fabriek-toestand? Ja dat is wel het laatste wat je wilt natuurlijk. Dan ben je in ieder geval verlost van alle programma's die gaandeweg zijn geïnstalleerd en die het tablet evenzo gaandeweg hebben vervuild. Ook interessant is een 'Process Monitor', want daarmee kun je zien op welke app het tablet z'n tanden aan het stuk bijten is op het moment dat je kennelijk niets kunt doen.

Hoe reset ik de tablet en kan ik van beide sd cards een backup maken eerst.
Zijn teveel epubs/strips op externe HD van 32 g schadelijk ??

Kan wel een hele hoop gaan typen, maar dat is al gepubliceerd. Klikje Kun je die SD kaartjes eerst even kopieren naar je computer. Je kunt beter niet te veel epubs/strips op dat ding zetten enkele boeken/strips van epubs is meestal voldoende. Boeken uitgelezen. eraf gooien en nieuwe erop zetten. Of heb je die externe aangesloten. Dat is beter van niet dat bevorderd denk ik ook niet de snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan