android tel fotos maken/

• Onderwerp starter Onderwerp starter L066
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

L066

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
Als ik op mijn Android-telefoon een foto maakt gaat hij eerst weer helemaal naar de galerij omdat hij dan de foto laat zien die ik gemaakt heb. Bijv. bij een Iphone kun je zoveel fotos achter elkaar maken als je maar wilt. Kun je dat misschien ook instellen op een android-smartphone, zou ik erg fijn vinden. alvast bedankt.

Welke telefoon en Android? Ik heb dat namelijk niet met mijn Android toestel. Deze laat wel de laatst gemaakte foto in een klein vierkantje rechts boven zien. Pas als ik erop druk, ga ik naar de gallerij.

Ja zo werkt dat dus ook bij iphone... Ik heb een samsung galaxy fit (mischien een beetje een onbekend toestel) maarja, android is android toch?

In mijn Galaxy Ace:

camera aan, tandwieltje, steeksleuteltje. Daar zie je "overzicht" met daarachter "uit", "aan" of "X seconden".Klik daar eens op en kies voor uit.

Ps, wat staat daar nu bij jou?

er stond aan, super bedankt, hij doet het nu. Maar kan ik ook nog als ik een foto maak dat hij de foto meteen en direct maakt want hij stelt hem eerst nog scherp....

Nee, de foto kun je nooit direct maken. De lens zal toch eerst scherp moeten stellen en dat gaat nu eenmaal langzamer met een telefoon camera, dan met een gewone digitale camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan