Android telefoon ~250-300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldspeedy4

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Hoi,

Ik heb dit jaar 2 weken vakantiewerk gedaan, en heb besloten om met mijn geld een nieuwe gsm te kopen. Ik heb al een iPod touch dus een telefoon om spelletjes of andere nutteloze dingen te doen is niet nodig. Gewoon een gsm die vlot werkt en een goede agendafunctie en browser bezit. Liefst rond de 250 euro maar indien ik er een stuk op vooruit kan gaan voor 300 euro dan moet dat maar. :)

Zelf had ik al de htc wildfire s en de samsung galaxy ace gezien. Ik ben niet zo'n fan van een nieuwe samsung gsm na mijn samsung star want ik hou niet echt van het plastic gevoel van de samsungs. De htc daarentegen krijgt niet zo'n geweldige commentaren. Nieuwe suggesties zijn altijd welkom!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen kiezen! Alvast bedankt

Hallo,

De LG Optimus GT540 lijkt me ideaal voor jou.

Groetjes, WDHBGS

Het eerste wat ik wou melden toen ik je vraag zag was idd de Wildfire S ! Waar heb je die slechte commentaren vandaan want ik vind het een geweldig toestel !!
Kan je geen miskoop aan hebben voor dat geld......

Heb jij er zelf een? Zelf dacht ik ook eerst aan de wildfire s hoor maar toen ik wat reviews zocht las ik soms wat nadelen. Maar ik heb net eens even gekeken naar filmpjes op youtube en zag dat hij eigenlijk best snel en responsive is! Maar is hij niet te klein om comfortabel berichten te kunnen tikken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er zelf geen één maar mijn buurvrouw en heb er zat mee zitten pielen om een goed oordeel te hebben.
Nee, hij is zeker niet te klein en het touchscreen werkt prima om goed mee te typen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan