android telefoon gaat niet meer aan na software update

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthonyh

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Berichten
23
hallo help mij leden,
ik heb op mijn telefoon een andre android gezet
alles wekt(te) maar toen kreeg ik een software update en die heb ik zn gang laten gaan maar nu wil hij niet meer aan?!?

dus mijn vraag is weten jullie een soort progamatje waar mee je de software kan wissen? en eventueel ook de android dat ik gewoon de originele android er weer kan op zetten




mvg
anthony
 
hallo, jij zegt in het begin van je vraag dat je een andere android op je telefoon hebt gezet, hoe?
 
volome knop (zachter) home knop en uit knop tegelijk indrukken bij het opstarten
 
dan zou ik het niet weten... ik weet wel, dat je de bootloader kan unlocken en dan via een custom recovery een andere android (rom) kan installeren... weet niet of je dat gedaan hebt?
 
nee dat heb ik niet gedaan maar ik vind het raar dat mn tel ook niet meer aan wil?? is er dan ook een soort progamma waarmee ik hem wel kan aan krijgen een soort destkop ofzoow?
 
hmmm... ik weet wel, dat als je een hele nieuwe android hebt geinstalleerd.. dat het lang (minuten tot uren, afhankelijk van aantal bestanden op telefoon) kan duren voordat die opgestart is. miss dat dat het is, of gaat je telefoon automatisch weer uit?
welke telefoon heb je? en welke update heb je gedaan?
 
sorry dat ik het zeg maar wat hier boven staat klopt niet of slaat gewoon nergens op

1. wat voor telefoon heb je?
2. Welke android versie had je en welke wilde je installeren
3 reageert de telefoon nergens meer op of gaat er nog wel een lampje branden ofzo iets zo niet dan wordt het wat lastiger
 
grantik7 kunt u misschien uitleggen wat er niet klopt, kan ik er weer van leren en volgende keer als er zoiets gevraagd word wel de goede informatie geven :)
 
ik heb even gegoogled en gevonden dat terug zetten naar fabrieksinstelling schijnt te helpen... dit is hoe je dat kan doen:
"om hem terug te zetten naar fabrieks instellingen hou je de volume omhoog en de home knop (middelste knop vooraan) ingedrukt, en dan druk je een keer op de power/vergrendel knop terwijl je de volume en de home knop ingedrukt houd, en als dan dat "Samsung Galaxy Y young GT-S5360" in beeld komt, dan laat je de knoppen los. hierna komt er als het goed is de recovery, hier selecteer je met de volume knoppen wipe data/factory reset en druk je op de home knop. daarna reboot selecteren en op de home knop drukken''

ik heb dit hier gevonden: http://www.samsunggalaxyy.nl/forum/help-en-support/help-en-support/niet-meer-te-gebruiken.html

ik hoop dat dit werkt :)

(granitk7 correct me if i'm wrong)
 
helaas,, ook niet ik ben eigelijk meer op zoek naar een rpogamma waar mee ik hem kan aan zetten net zo iets als blackberry destkop dat als je tel niet meer aan wil dat je gewoon tel aan sluit en je dr een andre software op kan gooien
 
ik weet alleen, wat ik zelf overigens gedaan heb... is dat je je bootloader kan unlocken, en een stock rom kan zoeken voor je telefoon, die erop installeren en dan hopen dat die het doet... maar ik raad het niet aan om het te doen, heb het zelf ook gedaan en zo mijn wifi op mijn telefoon gesloopt... maar, als er geen andere mogelijkheid is, kan dat volgens mij zonder dat je hoeft te kunnen opstarten...

JE GARANTIE VERVALT WEL ALS JE JE BOOTLOADER UNLOCKT!!

dus, als je echt echt echt geen andere oplossingen hebt, dan kan dit misschien werken...
(beter dat je dit geprobeert hebt, en dan je tel sloopt, dan hem meteen weg te gooien :p)
 
haha ja oke:p mr ik lees hier ook op internet enzoo dat je die knopjes in moet drukken maar de tel zelf wil al niet eens aan.. en met die knopje's helemaal al niet
 
start je telefoon de bootloader ook niet meer op dan? je moet ze lang ingedrukt houden he, totdat je in de bootloader bent...
 
nee ook niet heb al van alles geprobeerd mr of zou hij gewoon dood zijn?
 
hmmmm, als je de batterij eruit haalt(klinkt misschien heel simpel, maar werkte bij mij ook) en dan opnieuw probeert in de bootloader te komen?
 
ook weer niet... maar ik zal hem morgen wel ff nr de phonehouse brengen miss weten die meer
 
wow.... als zelfs je bootloader niet werkt, is die wel echt f*cked up.... miss weet de phone house iets, ik zou het eerder bij een computer winkel zitten die wat meer "achteraf" zit.... ik ben zelf ook met soort gelijk probleem bij phone house geweest... wisten niks... de pc winkel die, niet zoals mediamarkt ofzo maar echt eentje met verstand, die kon mij er veel over vertellen...

ik had geluk bij de pc winkel waar ik was, daar was iemand die veel van rooten wist, en ik had met rooten mijn telefoon gesloopt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan