Android telefoon zoeken via iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
225
Hallo forumleden,

Ik heb mijn Samsung telefoon geregistreerd bij CM Security om deze bij verlies te kunnen lokaliseren c.q. te blokkeren.
Op mijn normale computer en mijn mobiele telefoon werkt dit perfect. Als ik het op mijn IPad probeer (ingelogd met mijn Google account)
laad de pagina niet. Ik krijg dan een link die eindigt op prompt = none
Kan dat liggen aan de instellingen van mijn IPad?
Hopelijk kan iemand mij helpen en eventueel van advies voorzien.
Alvast bedankt voor de hulp.

Groet, Harryman
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mss weten ze het bij CM Security gewoon al..... heb je hun helpdesk al gevraagd?
 
Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal eens kijken op hun website of ik iets kan vinden.

Bedankt en misschien is er nog iemand hier met een oplossing.
 
Ze mailen is ws effectiever dan alleen maar kijken... maar mms staat het bij de FAQ's....dan heb je geluk... ;)
 
Verplaatst van Mac Os naar deze geschiktere sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Ik heb een email gestuurd. Als ik antwoord heb zal ik dat hier plaatsen voor anderen die misschien ook dit probleem hebben/krijgen.
 
Op 27 februari een email gestuurd naar de helpdesk maar nog geen antwoord ontvangen. Inmiddels heb ik het heel simpel anders opgelost. Ik heb een Samsung account aangemaakt en deze vindt mijn telefoon ook terug.:)
Bedankt voor het lezen en reageren. Ik zal deze topic sluiten.

Groet, Harryman
 
Beste Harryman,

Topics kun je niet zelf sluiten, dat kunnen wij als moderators. Ik zie dat je topic als opgelost is gemarkeerd dat is ook prima dan weet iedereen dat er een oplossing is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan