Android Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardcoreHelping

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Hallo, ik heb nou sinds een tijdje de sony xperia arc lt15i, met android versie 2.3.3 , wat overigens veel te oud is.

Ik heb mijn android versie proberen te updaten, maar dan zegt die dat die geen updates kan vinden.

Is er een oplossing waardoor ik mijn android kan updaten?

M.v.g. HardcoreHelping

Simpelweg, nee die is er niet. Er is geen "Standaard" update voor android. Dit verschilt per merk/type e.d. Er moet dus een specifieke rom zijn voor je telefoon en die is er niet.

Je kan wel een zogenaamde custom rom installeren, maar dat is niet officieel en hierin ondersteunt sony dus ook niet. (Na wat googlen kwam ik hier: http://xperiafirmware.com/8-firmware/8-sony-ericsson-xperia-arc-lt15). Nogmaals, dit is volledig op eigen risico

Je kan het zo proberen, maar officieel is hier geen oplossing voor.

Even een toevoeging op Hiddehoi, je garantie vervalt in de meeste gevallen vanaf het 'rooten'. Dus custom roms installeren is ook in strijd met de garantievoorwaarden

dat kan niet, omdat je voor android 4.0 en hoger meer dan 1 gb geheugen nodig hebt veel telefoons die android 2.0... hebben hebben minder dan 1 gb geheugen, maar je kan zo als hierboven vermeld staat een custom rom installeren als je dat wilt doen kan je het best op www.androidworld.nl vragen hoe dat moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan