Android werkt niet met wifi op school maar wel thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
als ik met men android telefoon: samsung galaxy y pro/ samsung galaxy txt (is de zelfde telefoon) thuis op internet zit werkt alles maar op school heb je een onbeveiligd netwerk en als ik daar op druk moet ik men leerling nummer en wachtwoordt invullen dit heb ik gedaan dan staat er geslaagd in beeld en dan kan ik ik de ochtend op whatsapp dus in de browser werkt het niet en later op de dag werkt het helemaal niet?

P.S

op men vriend zen ipod toch en ook op mijn psp werkt het wel helemaal perfect is hier een app of een oplossing voor,

en mijn telefoon is geroot dus je kan er wel meer mee dan normaal:evil:

Verwijder die verbinding van het WiFi van school eens uit je telefoon. Telefoon uit, opnieuw aanzetten (reset) en probeer het dan eens opnieuw....

niet echt?

hallo,

het is niet door mijn telefoon al de android telefoons doen dit op school dus niet alleen die van mij het licht dus niet aan men telefoon. en op mijn vriend zen ipod werkt het wel!

Kwakmantim,

Als het alle Android telefoons betreft kan het zijn dat netwerk deze telefoons niet ondersteunt. De kans is klein dat je daar zelf iets aan kan doen, ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de ICT afdeling, of iemand die daar over gaat bij jou op school.

Omdat het alle telefoons betreft, kan je denk ik niet veel hulp hier vinden...

Succes!

vandaag op school heeft iemand met een galaxy y het wel kunnen doen die zit gewoon op google en andere sites/ en zijn 3g/2g is uit dus dat is het niet.

ik heb zen instellingen bekeken en daar is niets anders aan. en het is een scholen gemeenschap en het hoofd kantoor is in hoorn en ik ben 14 dus kan moeilijk daar heen. maar ik weet echt niet waar het aan licht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan