androis herkent fotos niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccovh

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
213
Hoi. Ik heb een lg optimus l7. Ik heb een microsd van 32gb. Er staan al fotos in de DCIM map, die kan de telefoon gewoon ook bekijken. Ik heb er net fotos op gezet via de computer. In de dcim map. Maar Hij herkent ze niet goed. Ze staan er wel tussen bij fotos maar ik heb een plaatje van Een gescheurde foto. Het is gewoon een jpeg foto. En ik kan ze gewoon op de pc bekijken. Wat kan er mis zijn?
 
Laatst bewerkt:
a. Wat een vervelende manier van opschrijven met elk woord beginnend met een hoofdletter. Pas dat eens aan, zodat alleen woorden aan het begin van een zin beginnen met een hoofdletter. We zijn hier niet op MSN/SKYPE/WhatsApp etc.!
b. Zijn de foto's wel ondersteund (qua bestandstype) door je telefoon? In de DCIM map staan normaal gesproken alleen JPG afbeeldingbestanden, dus geen BMP, TIF of andere afbeeldingformaten.

Tijs.
 
excuses, ik tiepte dat bericht op mijn telefoon, vandaar. en zoals ik al zij, het zijn jpeg bestanden. dat ondersteunt hij normaal wel
 
Probeer dan eens de telefoon helemaal uit en daarna weer aan te zetten? Misschien indexeert hij dan de nieuwe foto's wel goed.
Meer tips heb ik niet, dus als dat geen oplossing biedt dan hoop ik voor je dat anderen nog reageren.

Tijs.
 
Heb je het al eens geprobeerd met een ander programma om de foto's te bekijken op je telefoon zoals quickpic, wat gewoon te installeren is vanaf de play store.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan