animated .gif speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie91

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
70
Hoi,
Keb een nogal irritant probleem. Animated Gif plaatjes willen niet afspelen op m'n Vista Basic pc. Niet in die picure viewer, niet in Windows Movie Maker en niet in Pinnacle Studio 12!!:mad: Ik word er gek van want dit hoort natuurlijk niet, kwil ze gebruiken in een filmpje vandaar. Op een andere pc in huis met Vista spelen dezelfde gifjes wel gewoon af:confused:...
Iemand enig idee waar dat aan ligt??
Thanks:thumb:!
 
met welk programma speel je de gif's dan af op die andere vista pc?
 
en dat werkt wel op die ene pc met vista maar niet op de jouwe?

Bij mij worden gif's allesinds afgespeeld als je ze opent met je browser(IE of firefox)
 
Ja precies, als ik een animated gifje in moviemaker zet speelt ie op mijn pc niet af maar op een andere pc in huis wel.
 
Ja precies, als ik een animated gifje in moviemaker zet speelt ie op mijn pc niet af maar op een andere pc in huis wel.

is het dan hetzelfde gif bestand?

en inderdaad, probeer het gewoon eens te openen met IE of Firefox (rechterklik op de afbeelding, openen met en dan selecteer je 1 van de bovenstaande)
 
Ja het gaat echt om dezelfde gif bestanden. Als ik een gifje in IE open dan speelt ie gewoon af.
 
jah, gifjes zijn om af te spelen op het web...
het werkt in de browser

movie maker gebruik ik niet dus ik weet het dan ook niet :confused:
 
Als je in Movie maker een plaatje naar storyboard sleept en daar bij eigenschappen kijkt, staat er dan een begin- en eindtijd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan