animated gif standaard in bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Guus,

dat van dat blauw was eigenlijk meer als een grapje bedoelt, kan die kleur voorlopig even niet meer zien,
ha ha ha ha ha.

Fonz :thumb:

Beste Guus,

dat van dat blauw was eigenlijk meer als een grapje bedoelt, kan die kleur voorlopig even niet meer zien,
ha ha ha ha ha.

Fonz :thumb:

JEEEEEEEE! Ik zal nog eens een vraag stellen. Ik heb het al twee dagen voor elkaar:thumb:

Geplaatst door A.J.
kan die kleur voorlopig even niet meer zien,
Dat begreep ik best, hoor.
Was ook meer als pesterijtje bedoeld.
Eerlijk gezegd lag ik helemaal blauw.:D
Net zoals bij dat komische gedicht De Blauwbilgorgel.
Enfin, ik ga nu lekker even een Blue Curacao drinken.
Tenslotte ben ik geen lid van de Blauwe Knoop. :D

Guus.

Laatst bewerkt:
That's why I always got the blues..................

Fonz

BTW: Van die codes die je oplepelde snap ik helemaal niets.

A.J.: Er zit in Outlook al een prachtige blauwe lucht. Om van weg te dromen ;) Aha, nog een Elton John-fan. :D

Guus: #FFFFFF in #0000FF volgens mij lijkt het meer op een foutcode :D
Ik heb al weer met die Outlook zitten prutsen. Je berichten zijn niet weg!

Puppie: Ik wil eens een specialst in html gaan inschakelen in dit forum zijn er verschillende. Ik vrees dat ik de draad kwijt begin te raken ;)

IK WIL GEEN LUCHT, AL HELEMAAL GEEN BLAUWE!!!!!!
Ha ha ha ha ha ha

Fonz

Geplaatst door A.J.
BTW: Van die codes die je oplepelde snap ik helemaal niets.
Geplaatst door Elisa
Guus: #FFFFFF in #0000FF volgens mij lijkt het meer op een foutcode :D
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet, hoor.
Er zijn maar drie basiskleuren: rood, groen en blauw.
En elke van die kleuren heeft 256 helderheden: 0 is zwart en 255 is helder rood, groen of blauw.
FF is hexadecimaal voor 255.
De volgorde rood, groen, blauw wordt ook in die code aangehouden.
#FF0000 wil dus zeggen dat rood op 255 staat en groen en blauw op 0. Resultaat dus rood.
#00FF00 is op die manier dus groen en #0000FF is blauw (sorry, AJ :)).
Als je alleen groen en blauw mengt (#00FFFF) krijg je een soort neonblauw.
En zo is #000000 uiteraard zwart en #FFFFFF wit.

Guus.

Ik ga me toch maar toeleggen op het uitzoeken van een manier om toch lekker simpel briefpapiertjes in te voeren in Outlook Die html is een studie op zich, dat heb ik wel door nu. Natuurlijk hard nodig als je een eigen site opbouwd. Ik ga er wel mee aan de slag, al was het maar voor de uitdaging.
Hierbij een een voorbeeldje speciaal voor A.J. die genoeg heeft van blauwe lucht. Uit mijn briefpapiertjes map van OE. Dat kan in ieder geval. Nu de animaties nog. We zijn weer waar we begonnen :cool:

Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
dat wil ik,
animaties op m'n birefpapier,
hoe doe ik dat.............................?

Fonz:D

Hoe je dat doet? Je leest even heeeeeeel goed deze berichten door. Vervolgens pak je de bijlage.
Het briefpapier zet je in c:\------------------briefpapier.
De animatie zet je waar je wilt.
Nu heb je dus ook de source bij je ;-) Kan er niets meer mis gaan.
Als je met een echte OE achtergrond werkt kun je de animatie invoeren. Dan krijg je echt briefpapier.
Wil je mijn achtrgrond gebruiken (mooier) dan zul je altijd de animatie in je mail er bij moeten zetten.
Maar.........de moeite waard.
En A.J. deze keer geen blauw :cool:

Verdorie, de bijlage is te groot Hahaha :p

Laatst bewerkt:
Ha ha ha ha HOU OP of ik blijf er in, ik droom al in blauwe animatie's whoeahahahahaha

Fonz

Geplaatst door A.J.

animaties op m'n birefpapier,
hoe doe ik dat.............................?
Gewoon maken in Animation Shop. Met een paar blauwe papegaaien bijvoorbeeld. :D

papagaaien.gif

Guus.

Gewoon, gewoon...................
Voor mij is een liedje schrijven of iets anders met muziek maken gewoon.
Ik snap bijvoorbeeld niet eens dat die avatar die ik gebruik niet draait, want dat doet het origineel wel. Op ASO draait ie wel om een voorbeeld te noemen.
Ik wil graag een handtekening met een draaiende muzieksleutel, maar dat lukt voor geen meter, maar een muziekloop voor achter je website maak ik zo voor je, gewoon, gewoon.............................

Fonz

Laatst bewerkt:
Ik probeer ondertussen nog steeds uit te vinden hoe je zo'n eml-bestand (zie mijn vorige berichten) in Outlook opent.
Dat is niet moeilijk Guus abc!
Je slaat het briefpapier op als htm i.p.v. eml. (even met pijltje naar onderste mogelijkheid) Zojuist geprobeerd met een e-mailtje van puppie. Het lukt om deze in Outlook te krijgen.
Maar ja..................je begrijpt het al...............de source was niet aanwezig. Een rood kruisje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan