animatie´s etc opslaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne-39

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Hoi,

Ik ben een website aan het maken en wil animatie´s button´s etc opslaan van bijvb leejoh!Maar als ik re klik gebeurt er niks!Zou er een instelling verkeerd staan,op andere computers heb ik daar nooit problemen mee gehad!Ik heb windows XP home
Alvast bedankt!

Anne

Wat is de url waar die animaties te vinden zijn?
Het kan zijn dat er een script in de pagina zit die rechtsklikken tegengaat.
Da's op mijn site ook zo.

Re:animatie's etc opslaan!

Hoi,

Het mag juist wel op deze site,heb ik vaak gedaan op een andere computer.
www.leejoo.nl
Misschien moet je tegenwoordig geregistreerd zijn,of zo.Dat zal ik nog even nakijken!:)

groet anne39

Re;

ik heb nog even snel gekeken en je hoeft je niet registreren.Ik zit nu op een andere compter en dan kan het inderdaad wel.Ik heb ook bij de muis instellingen gekeken op de laptop.Kom ik ook niet verder mee!

Denk niet dat ik je onmiddelijk kan helpen dan.
Lukt het niet met het werkbalkje dat verschijnt als je even op de afbeelding blijft staan?

Het enige wat ik nog kan vertellen is dat je de site kunt openzetten, je verkenner in de gewenste map (waar de animaties moeten komen) en als je dan klikt op de afbeelding en vasthoudt, dan kan je die verslepen naar je verkenner.
Zo sla je de afbeelding ook op. enkel nog de naam veranderen in de oorsprongkelijke naam, want er komt een "[1]" achter de naam te staan.

meer dan 90% van die antikopieer scriptjes werkt alleen in Internet Explorer, aangezien Firefox en Opera toch boven IE te prefereren zijn moet dat geen enkel probleem opleveren :D

vervolg

Goedemorgen,

De verkenner openen en op die manier opslaan lukte niet.Toen heb ik firefox erop gezet en ja hoor,ik kan de animatie´s gewoon opslaan.Gek hoor,op mijn andere computer kan ik wel met I.E die animatie´s etc opslaan en op de laptop niet.Ligt dat aan XP prof of XP home?

Opnieuw bedankt!
Fijne tweede paasadag!

Groetjes Anne

:) :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan