animatie in Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

TIMO83

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Hay,
Ik heb een vraag, ik ben bezig om een powerpoint presentatie te maken, maar nou heb ik animaties gevonden op internet die ik in de presentatie wil plaatsen. Maar als ik deze animaties erin plaats, is het alleen een plaatje. Hoe kan ik deze als animatie in mijn presentatie krijgen? http://allserv.rug.ac.be/~avierstr/principles/scanani.html
Dit is de link naar de site met de plaatjes, via deze link krijg je één van de plaatjes meteen te zien, die andere op die site zijn precies hetzelfde, dus als iemand weet hoe ik zó'n animatie er in kan zetten zou ik dat heeeel fijn vinden! alvast bedankt!

Timo

invoegen>films en geluiden>film uit bestand>bestandstype omzetten naar alle bestanden *.* >gifje kiezen>ok
:D dan even op diavoorstelling klikken om te checken

Ja, ik heb het geprobeerd, maar als ik dat doe krijg ik een schermpje waarin staat:

Kan geen film invoegen vanuit het geselecteerde bestand. Het bestand is geen standaardbestand of Quicktime is niet juist geinstalleerd.

Nu kan het zoals er staat dat Quicktime niet juist geinstalleerd is, maar ik weet ook niet hoe ik die dan goed moet instellen... en wat zou er anders fout kunnen zijn?

Alvast bedankt voor de hulp.

timo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan