Animatie opnieuw laten afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaThWa92

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo iedereen,

Ik heb een serieuze vraag waarvan het antwoord mij een heleboel zal helpen. Stel dat je twee dia's hebt. Je start de diavoorstelling bij dia 1. Al de animaties die zich op dia 1 afspelen spelen zich af, en daarna verwijst het zich door naar dia 2. Als je op een 'normale' diavoorstelling jezelf dan weer terugverwijst naar dia 1 (d.m.v. bijvoorbeeld een hyperlink) speelt de animatie zich niet opnieuw af, maar ik wil graag dat dat WEL gebeurt.

Wat moet ik aan een dia veranderen om ervoor te zorgen dat wanneer je jezelf naar de dia terugverwijst de animatie zich van het begin af aan opnieuw afspeelt?

Alvast bedankt, iedereen!

PS: ik moet wel vermelden dat ik op dia 1 heb gewerkt met animaties met de activeringsmethode 'Effect laten beginnen bij klikken op:'

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zit namelijk met hetzelfde.

Hallo,

Volgens mij zit het hem gewoon in dat effect.
Je hebt aangegeven dat de animatie moet beginnen als je erop klikt.
Maar je wilt juist dat dat meteen bij het tonen van de dia gebeurt.
Dan moet je het effect wijzigen in "met vorige".

Succes,:thumb:

Ger

Hallo,

Volgens mij zit het hem gewoon in dat effect.
Je hebt aangegeven dat de animatie moet beginnen als je erop klikt.
Maar je wilt juist dat dat meteen bij het tonen van de dia gebeurt.
Dan moet je het effect wijzigen in "met vorige".

Succes,:thumb:

Ger

Bedankt voor je reactie. Die manier werkt helaas niet, dat had ik al geprobeerd. Ik heb het inmiddels opgelost door tussen elke dia een dia te plaatsen waar alleen dezelfde achtergrond te zien is als van de eerst volgende dia. Deze dia gaat automatisch door naar de volgende met dezelfde achtergrond plus de inhoud. De effecten beginnen dan wel opnieuw en je ziet niet dat er een dia tussen zit. Beetje omslachtig en moeilijk uit te leggen, maar het werkt wel.:D

Inge

ben het ook eens aan het zoeken geweest, denk dat het inderdaad niet anders kan als wat je gedaan hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan