animatiemagazijn gaat automatis naar een andere website

Status
Niet open voor verdere reacties.

omafia

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Ik ben al jaren eigenaar van www.animatiemagazijn.nl maar sinds een paar maanden kom je als je op de link klik terecht bij,
http://r-yonemura.jp/eaci.html?h=1083991 Ik word er moedeloos van want eenmaal op mijn site kan je gewoon alle linken aan klikken, heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn, ik zou je erg dankbaar zijn als ik het probleem krijg opgelost. Ik heb geen virus en volgens de host is de site niet gehackt, die snappen het ook niet. Ik wil nog even melden dat ik een stuk of 12 van die plaatjessites heb en die hebben dat probleem niet en ze staan allemaal bij dezelfde host.

Ik stop maar met die site ik word er zo verdrietig van dat zoiets zomaar kan

Laatst bewerkt:
Hoi omafia,
Ik begrijp 't niet helemaal. Je schrijft: "als je op de link klikt, kom je terecht bij ...".
Maar: als je op welke link klikt?

• Als ik "animatiemagazijn" opvraag bij Google, kom je meteen op de site.
  • Wel geeft de "Diagnostische pagina voor r-yonemura.jp" aan, dat deze Japanse site doorgeefluik is (of is geweest) voor rommel: tussenstadium voor het infecteren van 123 sites (zie hier).
  • Misschien dat verwijzende websites zijn geïnfecteerd?
Op je site zelf zie ik geen kwaadaardige codes staan, in elk geval niet op de homepage. - Ik twijfel er daarom aan of je site zelf wel gehackt kan zijn. En ik zou er nog even niet mee stoppen!

Heb je een link naar een pagina met een link naar animatiemagazijn.nl, die op het Japanse restaurant uitkomt?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ik bedoelde met linken, linken die bij andere sites staan en ook bij google, inmiddels heeft mijn zoon het weer goed gekregen en kom je weer gewoon op animatiemagazijn, al weet ik zelf nog niet hoe hij het heeft opgelost, als ik dat te horen krijg zal ik het antwoord hier neer zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan