anno 1701

Status
Niet open voor verdere reacties.

CreaEmmy

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Mijn dochter heeft het spel anno 1701 gekocht, maar het spel start niet.

hij geeft aan als fout:
Your computer hardware does not meet the minimum standard required to play ANNO 1701. You can find the minimum requirements voth on the packaging and int the manual. This program will be terminated

En dit zijn de gegevens van mijn pc:
Ik heb een Dell dimension 8200 MLK>4 2.53 GHz/512k.
512MB PC800 RDRAM Memory 2x2 56MB
120 hard drive
64 MB GeForce MX420 video card10/100 PCI WUOL network card

iemand enig idee want volgens ons moet hij het gewoon kunnen doen..

Alvast bedankt

Groetjes Emmy

Ik denk dat vooral de videokaart het niet trekt.

Oke zal dat het probleem zijn, wat is dan een goede kaart en wat kost zoiets ongeveer dan??

Tja, dat is afhankelijk van je overige onderdelen en jou eigen budget. En zoals jou pc nu is, zal je meer nodig hebben dan alleen een videokaart ben ik bang. Zeker voor de nieuwere games.

Surf eerst eens naar deze site: www.canirunit.com en zoek daar het spel op in de lijst. Klik dan op de grote button en vervolgens geeft de site precies aan waarom jou pc dit spel neit aan kan.

Oke da's dan duidelijk, nog even een vraagje ik heb hier ook anno 1602 liggen maar die speelt ook niet zal dat hetzelfde probleem zijn....

Wat is de uitslag van die website? Want de reactie die je net plaatste geeft helemaal geen verdere info.

Die zegt inderdaad ook dat mijn videocard niet voldoende is. Anno 1602 staat er niet bij, dus die kan ik niet testen.

Dan komt er dus het volgende, wil je perse in deze pc een nieuwe videokaart of is het beter om een nieuwe pc aan te schaffen.

Daar zal je dus even over moeten nadenken. Want een nieuwe videokaart zal ook een nieuwe voeding vragen en zo kan je het lijstje aanvullen.

Laatst bewerkt:
Ja dan maar even wachten, even geen geld voor een nieuwe ben al blij dat deze het zo lang volhuodt :thumb:
bedankt voor de reacties

Er zijn ook zeker nog wel spellen te vinden die op deze pc draaien, maar dat zijn voornamelijk games uit de budgetbak bij bijvoorbeeld de bart smit. Daarbij altijd eeerst kijken wat er aan eisen op het doosje staan, zo voorkom je dat je thuis komt met een spel die niet gespeelt kan worden.

Er zijn overigens nog wel agp videokaartjes te koop vioor niet al te veel geld, maar dan zit je alsnog met het probleem dat nieuwere games niet gespeelt kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Oke dan weet ik zo genoeg, bedankt voor jullie reacties

Groetjes Emmy:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan