Anno 1701

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saprcle

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Beste Mensen,

Sinds 2 dagen draai ik (als tweede OS) Windows 7 en ben daar zeer tevreden over :D
Daar werkt alleen Anno 1701 niet onder, het spel installeerd prima, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik de melding: protection system drivers niet geinstalleerd, ga naar de cd om deze te installeren. Wat vervolgens natuurlijk niet lukt omdat het OS niet klopt.

Iemand een idee daar over? of gaat het gewoon nog niet werken onder windows 7?

Geen probleem als het niet lukt, maar toch alvast bedankt!

Groeten
Pim

Nee, helaas werkt dat niet. Hij moet die driver hebben.

Ik denk dat dat gewoon van die kinderziektes zijn van Windows 7. Dus op het moment afwachten maar.

Ik denk dat dat gewoon van die kinderziektes zijn van Windows 7. Dus op het moment afwachten maar.
Kinderziektes van Windows 7 m.b.t. tot een in oktober 2006 in Dld uitgebracht spel...........................??? Nog heel even en het feit dat Wordperfect 5.1 niet werkt is ook een kinderziekte van Windows 7.

geloof me ik kan de gekste dingen opnoemen als het daarom gaat.

Het gaat er niet om of ik je al dan niet geloof, je kunt een OS dat in 2010 op de markt gezet gaat worden met alle respect niet verwijten dat het kinderziektes heeft als het in 2006 uitgebrachte software niet "slikt". Dolle pret !

Ik ben ook helemaal niet " boos" op windows 7 omdat het een spel niet draait ik vroeg me alleen af of iemand misschien iets weet hoe het misschien toch zou lukken. :D
Ik wacht gewoon nog even af en dan zien we wel.

Welkom Ing00,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen en daarnaast stamt het topic uit 2009 en is niet aktueel meer. Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan