Anoniem op een Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Von1963

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Goedemiddag,

Ik weet niet of ik mijn vraag hier moet plaatsen maar ik weet niet zo goed waar ik het anders neer moet zetten. Als het niet goed is verplaatsen jullie hem maar.

Ik ben lid van een Forum. Op dit Forum kun je net als hier je aanmelden. Dan ben je lid. Je kunt ook rondkijken en dan ben je een gast. Als ik ga kijken bij actieve gebruikers op dat Forum dan staat er soms ook ineens Anoniem. Geen GAST dus en ook geen LID. Hoe kan iemand ANONIEM op een Forum en hoe doe je dat dan?:confused: Kun je achter halen wie dat is?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Met vriendelijke groeten
Yvon

Is waarschijnlijk een optie, die je bij je profiel kunt instellen op dat forum. "niet zichtbaar bij de actieve gebruikerslijst" of iets dergelijks.

ik ga gelijk even kijken. Bedankt voor je snelle reactie.

Von

Nee is op dit Forum niet een mogelijkheid bij het aanpassen van je profiel. Als je je profiel wilt aanpassen dan moet je lid zijn anders valt er niets aan te passen. Dus je bent of LID of GAST, maar nooit anoniem. Waar komt deze mw of mijnheer dan vandaan en hoe kun je dan op een Forum aanwezig zijn?:confused:

Laatst bewerkt:
Mischien heeft die persoon als nicknaam "Anoniem"?

Wellicht is zijn accountnaam "Anoniem"? Net zoals jou accountnaam "Von1963" is?!
Kijk eens bij de ledenlijst, of die naam meer dan 1x voorkomt.
Of kijk in diens profiel.

En om dit antwoord wat verwarrender te maken: bij HelpMij, kun je ook anoniem :p
Zie dit profiel: http://www.helpmij.nl/forum/member.php?u=27655

Laatst bewerkt:
Ik zie het al, je moet bij opties zijn.
attachment.php

Bijlagen

• onzichtbaar.jpg
    onzichtbaar.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 93
Iemand kan niet als Nickname Anoniem hebben, want dan moet je ingelogd zijn en dat is diegene niet. Als je lid bent dan kun je op die naam klikken en kun je kijken wat diegene bij zijn of haar profiel heeft staan. Dat is bij deze Anoniem niet van toepassing. Gast of Anoniem kan niet op geklikt worden. Dus deze ANONIEM komt kijken als GAST maar heeft zichzelf dus niet aangemeld. Hoe kan iemand dus ANONIEM op een forum komen terwijl hij/zij eigenlijk GAST MOET zijn?:confused: :confused: :confused: :confused:

Von

Crash, dan ben je onzichtbaar op de actieve lijst. ANONIEM is zichtbaar op de actievelijst. Rararararara:confused: :confused:

Von:o

Om welke forum software gaat het?

Als het niet om de Gebruikersnaam 'Anoniem' gaat dan is het een gebruiker die in zijn/haar profiel heeft aangegeven onzichtbaar in de online gebruikerslijst wilt staan, verder is er niks aan de hand:D

Von1963:
De user IS niet anoniem online, maar heeft als gebruikersnaam "Anoniem".
Zie mijn link. Dan zie je een user-profiel.
Kan op dat andere forum ook zo zijn.

Allemaal bedankt voor het meedenken.
Als ik opnieuw moet inloggen op het Forum, omdat het automatisch niet lukt, kan ik daar aangeven of ik gezien wil worden op de actieve gebruikerslijst. Als ik daar aanvink dat ik dat niet wil ben ik wel lid maar Anoniem en kan niemand op Anoniem klikken om te kijken in de ledenlijst. Bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan