anoniem surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goom

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2002
Berichten
302
wie kan mij vertellen hoe ik anoniem kan surfen op het internet
of wel wil als ik op en site terecht kom niet dan men mij ip adres herkend
ben een beginner op dit gebeiddus graag simpel antwoord
 
je heb toch altijd nog je ip nummer nodig...
 
Even goed lezen!!

Het principe achter Anonymizer is heel eenvoudig. Niet jij maar Anonymizer vraagt de webpagina's op. Jouw IP-nummer en andere gegevens blijven dus onzichtbaar voor de websites die je bezoekt. Daarnaast wordt de pagina eerst herschreven voordat hij aan je getoond wordt. Hierdoor wordt deze ontdaan van onderdelen die inbreuk maken op de privacy en beveiliglekken. Dit voorkomt dat er via een website reclame of trojans op je PC geplaatst worden.
 
Hallo,

En toch moet je eerst op internet komen om die websites te bereiken. (Via modem en IP nummer), Volgens mij ben je dan dus al geïdentificeerd en dan ben je niet meer annoniem.

MVG,

Mavaros
 
Ach, het is zoiets als bij de buren bellen.
Overal waar je na Anonymus komt heeft dus als afzender Anonymus. Wel anoniem lijkt me.
Maar...........ik heb ook dat progje gehad om uit te proberen maar zag er eigenlijk geen nut in.
 
Ik gebruik Steganos Internet Anonym.
Met dit programma kan ik via whatismyip.com niet mijn werkelijke ip zien.
Heb hem 2x opgevraagd en kreeg 2 verschillende ip's.
Zelfs met de online security test van symantec kreeg ik een verkeerd ip adres te zien.

Vraag me af wat er nu voor ip naast mijn bericht staat bij IP Bekend.
 
Ik heb een betere oplossing gevonden na het lezen van http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=493290/sc=88e823 en ben dan zo terecht gekomen op de gratis Nederlandstalige dienst http://www.bestproxies.com/
In het begin had ik wat twijfels of het zou werken maar ik kon echt met gemak anoniem surfen en emailen. Mijn echte ip is niet meer zichtbaar en wordt dus vervangen door de proxy server. Dit dus zowel voor surfen als emailen (getest door berichten te sturen tussen mijn email adressen).
Het beste is dan weer dat die anonieme proxy servers geen surfgegevens bijhouden wat het geheel perfect maakt.
 
Laatst bewerkt:
sorry dubbel door een foutje van mijn browser...
 
Laatst bewerkt:
sorry dubbel door een foutje van mijn browser...
 
Laatst bewerkt:
anoniem

Bestproxies gebruik ik ook.
Werkt snel maar je moet de proxy's eerst testen of ze geen betaalde proxy's zijn.
Die zitten er namelijk tussen.
Dan word je naar hun website omgeleid.

Anoniem emailen.

Is het mogelijk om via een emailprogramma anoniem te emailen?
(outlook of zo)
En zo ja, hoe test ik mijn ip dan?

Groet,

James Ex
 
Re: anoniem

Geplaatst door jamesex
Bestproxies gebruik ik ook.
Werkt snel maar je moet de proxy's eerst testen of ze geen betaalde proxy's zijn.
Die zitten er namelijk tussen.
Dan word je naar hun website omgeleid.

Dat heb ik ook een paar keer voorgehad en heb toen een email gestuurd naar de helpdesk. Ik kreeg als antwoord dat er soms commerciële proxyservers in voorkomen, wat betekent dat je normaal gezien voor die proxyservers moet betalen. Het gevolg is dan dat de eigenaars die proxyserver afsluiten, bij te hoge gebruik, en dan vragen ze om een lidmaatschap.
Ik heb toen gewoon de volgende in de lijst genomen en klaar is kees. :)

Geplaatst door jamesex
Anoniem emailen.

Is het mogelijk om via een emailprogramma anoniem te emailen?
(outlook of zo)
En zo ja, hoe test ik mijn ip dan?

Groet,

James Ex

Op http://www.bestproxies.com/ kan je het antwoord vinden (3e bezoekersvraag). Ik weet wel dat het niet lukt voor pop3, dus moest ik de webmail van mijn pop3 gebruiken om anoniem berichten te versturen.
Voor Hotmail werkt het ook probleemloos hier, en ook met Lycos.nl (webmail) ging het perfect. Je zag dus niet eens bij welke provider je aangesloten bent of welke ip en computernaam.

Ik heb niets te verbergen trouwens, maar geeft wel een leuk gevoel... :) :)

edit: om dat te testen moet je gewoon een email versturen naar jouw andere emailadres en dan in de headers kijken.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor je antwoord.
dus pop3 kan niet maar via webmail van pop3
tot voor kort kende ik dat niet

ik ga er mee aan de gang

ik gebruik Foxmail voor mijn hotmail
kijken of die het ook anoniem doet

ik wil mijn anonieme mail gebruiken voor forums

laat het weten als het gelukt is

groet:)
 
Nu weet ik hoe het moet.
Ik heb er weken naar lopen zoeken.
Het antwoord staat gewoon op de vernieuwde website van Bestproxies.

Eerst het proxyprogramma instellen (Multiproxy) en daarna een emailaccount invullen bij Outlook Express.

De email van die account neemt dan de instellingen van IE over.
De email geeft de ip van de proxy weer.
Wel wordt de naam van je pc meegestuurd.

Weet iemand misschien hoe ik anoniem kan uploaden?
Een FTP programma?
 
Graag geen topics uit 2004!! omhoog halen.

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan