Foxtrot00
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 aug 2008
Ik heb nu eindelijk mijn pc af de antec big boy zit erop (een koele pc niet normaal
). Nu wou ik er alleen ene panty voor maken zodat het stof er niet zozeer inkomt nu zou ik alleen niet weten hoe ik hem erop zou moeten maken
Ik had al geprobeerd gewoon om de schroefjes te doen maar lukte niet + de panty was te klein iemand tips ?
Tweede vraag.
De antec heeft een directe aansluiting op de voeding (4 pins met 2 kabels + en -) En hij heeft een apart regel kastje. Nu maakt het verder niks uit alles is fijn en netjes weggewerkt maar is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten op een fanspeed controller van Zalman ? Die hebben namelijk een kleine 3 pins plug zoals de 120 mm fans.
Thx.

Tweede vraag.
De antec heeft een directe aansluiting op de voeding (4 pins met 2 kabels + en -) En hij heeft een apart regel kastje. Nu maakt het verder niks uit alles is fijn en netjes weggewerkt maar is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten op een fanspeed controller van Zalman ? Die hebben namelijk een kleine 3 pins plug zoals de 120 mm fans.
Thx.