Antec Nine Hundred behuizing, mate van lawaai door fans?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hoi,

Ik zat naar een leuke case te zoeken met goede airflow, en toen kwam ik de Antec Nine Hundred tegen (http://www.paradigit.nl/Paradigit/p...Midi_Tower_noPSU/0761345_08009_5/default.aspx).

Nu heb ik het een en ander gelezen over de Antec, en menig mens zegt dat de fans van de case een lawaai als een stofzuiger maken.

Nu is er wel een Low, Mid en Max switch op de fans, en velen geven aan dat het op low heel stil is, op mid wel wat lawaaiig is maar acceptabel, en dat het op max wel lijkt alsof er een vliegtuig op stijgt.

Heeft een van jullie misschien ervaring met deze case? Ik ben wel van plan om hier en daar wat games te spelen, is de combinatie tussen low/mid genoeg om voor voldoende koeling te zorgen?

Groeten,
Wesley

En waarom niet de de originele casefans vervangen door casefans die een 3 of 4 punts aansluiting hebben.
Het betere moederbord kan 2 tot 3 casefans voeden.
Het voordeel is dat nu de bios de fans regelt.
Ja,inderdaad,dezelfde bios die ook de processor fan regelt.

Bedankt voor je reactie,

Een 3 of 4 punts aansluiting zegt mij om eerlijk te zijn helemaal niets, ik moet eigenlijk gewoon een case hebben waar een hele goede koeling bij zit, het liefst ook zo stil mogelijk (geen waterkoeling). Als ik dan toch al de casefans zou moeten vervangen dan kies ik het liefst voor een alternatief waarbij dit niet nodig is, de antec 900 sprak mij echter wel aan na het lezen van diverse reviews, afgezonderd van dat het veel lawaai zou maken...

Ik zal eens googlen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan