Antec300

Status
Niet open voor verdere reacties.

HK Lam

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Heyyy

Ik heb een Antec 300 en ik wil de zijkant met plexiglas modden of eentje kopen, liefst eentje kopen maar dan is de vraag >Waar?< ik heb op bijna alle sites bekeken en kan er geen eentje vinden, wie kan me helpen :)

HK Lam

hmm goeie vraag..ikzelf heb ook al lopen zoeken maar kan helaas niet echt wat voor je vinden..
Miss dat die van antec Antec Nine Hundred II erop past maar moet je even kijken met de
metingen of ze kloppen!:thumb:
Of zelf 1 in elkaar zetten maar dat wordt lastig natuurlijk aangezien jij er graag 1 wilt kopen..:shocked:
Ik zou zeggen effe wachten op andere reacties..:)

Om zelf te modden heb je één de juiste tools nodig en twee moet je deze tools kunnen gebruiken:rolleyes: Ontbreekt er één van de twee punten, dan blijf je er best af of help je je kast om zeep.
Indien je graag een side window hebt is een nieuwe kast mischien de voordeligste oplossing.:shocked:

Enne blijkbaar is er geen zijkant met venster voor de Antec 300, de 900 heeft andere afmetingen, maar ja als je de kosten doet om een 900 te kopen, dan bouw je toch gewoon je hele handel over in de 900, niet?

Laatst bewerkt:
Jah een nieuwe kast daar dacht ik ook aan want een side window komt nogal duur uit als je het zelf wilt maken..:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan