!Antenne versterker kopen/zelf maken voor beter draadloze netwerk wifi te ontvangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

supervlieg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Ik heb een probleem met mijn ontvangst van mijn draadloze netwerk wifi.Mijn laptop kan mijn wifi draadloze netwerk niet ontvangen tot in mijn tuinhuisjes,mijn draadloze netwerk is ongeveer 20 meter te weining voor een ontvangst te hebben van mijn draadloze netwerk.Als ik de tuin sta dan heb ik nog ontvangst van mijn draadloze netwerk.Want ik zou toch heel graag in de zomer met mijn laptop mijn draadloze netwerk wifi willen ontvangen in mijn tuinhuisjes om lekker te genieten van de zon en het goede weer + eens lekker af en toe te interneten enz...

Daarom deze vraag = Kan ik een antenne versterker kopen voor aan te sluiten aan mijn usb laptop,prijs tot 25 euro wil ik graag uitgeven meer niet.Of kan ik zelf zo een antenne versterker maken voor aan te sluiten aan mijn usb laptop om mijn draadloze netwerk wifi beter te kunnen ontvangen.Of bestaat dat niet zo een usb antenne versterken voor een laptop ?

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik weet niks voor die prijs of van versterken maar je zou natuurlijk altijd kunnen kijken voor een acces point/betere router maar dan moet je al denken aan 50 euro ongeveer.

! Weer zo usb antenne versterker grap die misschien niet bestaat ?

Het zal weer zo een antenne versterker grap zijn? Het was gemakkelijk zijn om zo een antenne versterker op mijn tuinhuisjes te plaatsen om toch draadloze netwerk wifi te kunnen ontvangen,ik zal me erbij moeten neerleggen dat dit misschien niet bestaat zo een usb antenne versterker voor een laptop ? :o

Ik raad aan om eerst eens even te kijken of er misschien signalen van buren in de weg zitten. Eventueel kan je dan op een ander kanaal een beter resultaat krijgen. Ikzelf gebruik daar het gratis Inssider voor. Mocht dat zo zijn dan kun je hem op een ander kanaal zetten. Een ander ding is dat er inderdaad goedkope huis-tuin-en-keuken-oplossingen zijn waar toch echt wel veel mensen baat bij hebben. Heb je van die antennes op je zendstation? Daar zou je bijvoorbeeld even wat folie achter kunnen plaatsen om te kijken of dit al scheelt. Mocht dat zou zijn, raad ik aan om daarna te kijken of je dit nog verder kan versterken.

Windsurfer internetversterker

Hoe gebruik je de Windsurfer als er geen antenne op je router zit ?

@ schilders56,

Welkom op Helpmij :-)

Dit topic is al erg oud dus ik verzoek je even een eigen topic te maken en zal deze sluiten.

Dank je wel,

T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan