Antenne

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0174

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Hallo ik heb een vraagje bestaat er een antenne (Die normaal in een Router/hub/switch zit. ook met een Ethernet aansluiting dus.

30j095l.jpg

Die hier in kan
1645506-2787.jpg

Fazzel

Laatst bewerkt:
Ik heb je vraag 3x gelezen, en heb geen idee wat je nou wilt.
Wel, of geen ethernet aansluiting.

Heb je een foto van het apparaat waar de antenne in moet?

ik denk dat hij bedoelt dat hij een antenne wil die hij in een internet poort (ben ff de naam vergeten) plugt en dan wireless internet heeft.

ik denk zelf (als ik het goed snap) dat het niet kan, want je moet ook wat instellen op de router voor wifi.

ik kan je wel aanraden om internet via het stopcontact te gebruiken, ik heb het zelf nog niet geprobeert maar dat ziet er goed uit

ferry

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben al internet via stopcontact maar ik wil boven draadloos hebben omdat ik ander telkens het kabeltje moet verwisselen tussen PC en PS3 en ik bedoel of zoon antenne met een ETHERNET aansluiting in een Switch/hub past ik post even een plaatje

1645506-2787.jpg

Nee er bestaat geen antenne die je in een gewone router kan stoppen zodat je daarna een draadloos netwerk hebt.

Je zult op een pc beneden een draadloose netwerkkaart moeten gebruiken of een andere router aanschaffen

Kan ik ook een Wireless Router kopen? voor boven?

Ja, en dat kan zelfs heel eenvoudig.
Een Acces-point.
Dat is een kleine router, die voornamelijk draadloos is.

Okee nou ik ga eens even kijken

Update: Heb even gekeken bestaan er ook (heb niet echt naar gezocht) maar een Acces point met LAN porten? of heet het dan weer een Router?

Dus als ik het goed begrijp hebben deze 2 links zeg maar Wireless en LAN(Ethernet) mogelijkheid?

Heb je wel gekeken wat er in die link te vinden is?

Verders: als je reageerd op een vraag, klik dan eens rechts onder op "Reageer op vraag" ipv op Quote.

Laatst bewerkt:
abc ;-)

Hoi,

simpelste oplossing:

Neem een oude modem met wifi en lan poorten, kijk naar je houdige confrigratie router, stel je gateway is 192.168.1.1 je ip pool begint 192.168.1.40 en eindigd 192.168.1.254 onder subnet mask 255.255.255.0.

Reset de modem die ook wifi heeft reset aan de achterkant klein gaatje zeg 1 minuut ingedrukt houden met een speld of naald,

Sluit dan deze modem direct van lan aan je pc, de rest van het netwerk eruit van de pc dus, kijk bij je lan adapter wat je gateway adres is, dan http://192.168.1.1 stel dat het gateway adres in, wachtwoord en username meestal niet nodig uit fabrieks instellingen.

ga naar dchp in het modem zet eerst een vast ip adres die je claimd van de hoofd router stel 192.168.1.2 subnet standaard, wifi aan zetten in het modem dchp server uit zetten, modem herstarten, alles los, netwerkkabel hoofd router terug pcin, naar boven, lan kabel vanaf de hoofd router, op 1 van de lan putten (niet op het wan) en draaien maar.

Mocht je beveiling later in dat modem willen hebben (wifi) via het ip adres dat je hem gegeven hebt erin en je type beveiliging kiezen, en klaar is kees.

Ja heb ze gezien ow ik zie het

Transferrate
LAN 10/100 Mbps, auto-sensing(MDI-X)
WAN 10/100 Mbps, auto-sensing(MDI-X)
WLAN
2,4GHz IEEE 802.11b 11 MBit/s
2,4GHz IEEE 802.11g 54 MBit/s

Deze ondersteund dus Lan Wan en Wireless lan

@ Freesellers Bedankt voor je Reactie maar dat vind ik te moeilijk. De beste oplossing vind ik nu een Draadloze Router/Acces point (omdat m'n ouders geen laptop hebben ect.)

ik heb alle onnodige quotes verwijdert.
mijn scroll wieltje zou er stuk van gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan