Anti aliasing aanzetten NVIDIA RIVA TNT2 videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Waar kan ik de anti aliasing aanzetten bij de NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (Microsoft Corporation) (32 MB).
Ik zit te kijken bij de instellingen via eigenschappen, instellingen, geavanceerd e.d. maar ik kom daar alleen maar dpi instellingen tegen en hardwareversnelling. Wat moet ik hebben?

Laatst bewerkt:
A denk dat jou kaart die niet eens ondersteunt
B en zoja dan schiet je er weinig mee op omdat het een veels te lichte(onboard)kaart is

A het is geen onboard kaart want ik kan hem er gewoon uithalen
B waar kan ik goede software vinden voor deze kaart want ik kreeg de melding bij deze driver 71.89_win2kxp_english.exe die volgens de wizzard van nvidia bij mijn kaart zou horen, maar de installatie werd afgesloten omdat er geen stuurprogramma's gevonden konden worden die compitable zijn met mijn huidige hardware? Hoe kan dit, en wat moet ik hier aan doen? Heb ik de verkeerde driver misschien, en welke moet ik dan wel hebben?

Maar ik zit nu op software 56.73, dan zijn deze drivers toch al weer verouderd?

Ik heb jaren hetzelfde kaartje gehad, maar heb altijd de door mij eerder genoemde drivers gebruikt. Heb je nu problemen.(behalve anti-aliassing) dat je de driver wilt updaten? Je hebt geen extra profijt met een update, want jou kaart is echt oud.

Waar zijn die oude drivers dan wel goed voor vraag ik me af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan