Anti-Hack Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

ItsNaud

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Hallo,

Ik speel een online game en zie dat er de laatste tijd veel hackers zijn, mij vraag is of ik geen gevaar loop en of er eventueel een anti hack software is?

Ik hoop op jullie reacties.

Verder heb ik AVG Internet Security 2012

Groetjezzz

Hoe kun jij zien met online gamen, dat er een hacker bezig zou zijn?

Is op de pc en ik kan zien als een hacker is ken er namelijk een paar
Maar is er anti hack software of ben ik al genoeg beschermt zodat ze niks kunnen aanrichten?

Ben je niet in de war met " Cheaters " ? Je hebt internet security, dus ook een firewall. Een hacker is over het algemeen niet geintresseerd in een particuliere computer.

Dus jij zegt dat ik voldoende beschermt ben en dus niet via ip gehackt kan worden?

Als je daar bang voor bent, moet je de pc van het internet afhalen.;)

Ja beetje overdreven vind je niet moet gewoon iets hebben dat kans op gehackt raken minimaal is

Is niet overdreven. Gezien jij de vraag stelt en er kennelijk bang voor bent. 100% dicht timmeren kun je niet met software, enkel geen internet gebruiken.

Er bestaat geen anti-hack software. Die taak wordt eigenlijk uitgevoerd door je anti-spyware/internet security. Veel meer kun je niet doen tenzij je diep in de buidel wilt tasten voor een serieuze hardwarematige firewall met IDS/IDP functionaliteit.

En als ik gokken mag. Je speelt zeker Runscape.

Bedankt voor jullie reacties ik heb AVG Internet Security 2012 is dat voldoende?

Normaal gesproken wel, zie ook onze vorige antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan