anti-kijken op je scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laiferd

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2003
Op school is het irritant om te computeren sinds sommige leerlingen een programma hebben waarbij ze op je monitor kunnen kijken. Is er een methode om te zorgen dat ze ermee stoppen, hun pc overbelasten o.i.d. of te traceren naar welke pc?

Zou ik me niet mee bezig houden...
Zeker niet op school, je netwerk admin zal zeker niet blij zijn!

Staat er onder naast de klok geen icoontje wat je kunt uitschakelen ofzo?

Dat zou normaal uitgeschakeld moeten zijn als ze VNC of PCAnyware of zo gebruiken.

Waarom mogen de anderen eigenlijk niet mee kijken op de PC? De bewuste ***sites zouden normaal toch niet bereikbaar mogen zijn.
Ik denk er in ieder geval zo over: alles wat je doet, wat je niet wilt dat anderen zien moet je thuis maar doen...

Waarom mogen de anderen eigenlijk niet mee kijken op de PC? De bewuste ***sites zouden normaal toch niet bereikbaar mogen zijn.
Ik denk er in ieder geval zo over: alles wat je doet, wat je niet wilt dat anderen zien moet je thuis maar doen...

Het meekijken op zich vind ik niet zo erg, daar zit de knelpunt niet. Wanneer iemand meekijkt, dan wordt de pc enorm sloom, wat zeer hinderlijk is. Dus wil ik graag weten; hoe stop je het, hoe traceer je het?

Mits het mogelijk is natuurlijk.

bij voorbaat bednakt.

Kan je dat niet vragen aan de systeembeheerder?

En gaat het om PCanywhere?

Geplaatst door XP_PC
Kan je dat niet vragen aan de systeembeheerder?

En gaat het om PCanywhere?

Nee ik ga het niet vragen aan de systeembeheerder. Het is juist de programma van de systeeembeheerder die ze gebruiken.

En of het om dat programma weet ik niet, daar ben ik niet zo in thuis. :)

Hoe kom ik eigenlijk aan het ip van degene die op mijn pc zit? netstat? netstat -a? hoe hoe hoe??? (':confused:')

Dan bedoelde ik dat je kon vragen of die het af kon schermen ;).

Start, uivoeren, command, netstat.:)

Start, uivoeren, command, netstat.:)

hoe kan je zien welke ip het is en hoe kan je zorgen dat het/hij weggaat. it's met pingen? of zijn er andere methoden? Het hoeft alleen de pc treffen die op m'n scherm kijkt.

Hoe het verder precies werkt weet ik niet. Ik stop hier ook, straks geef ik fouten antwoorden. Ik hoop dat je eruitkomt. :).

hoe kan je zien welke ip het is en hoe kan je zorgen dat het/hij weggaat. it's met pingen? of zijn er andere methoden? Het hoeft alleen de pc treffen die op m'n scherm kijkt.

Ik heb het al eerder gesteld, maar het antwoord is nog steeds niet gevonden.....

Ik zou het laten rusten. Als je normaal met de PC op de school werkt heb je er geen last van dat iemand meekijkt. Het antwoord kan wel gegeven worden, maar ik kan me zo voorstellen niet op deze site, dan moet je op andere sites zelf gaan zoeken!!

En als je dan niet wilt dat iemand meekijkt, dan kan ik dat geloven ja......

Geplaatst door beemer_fan
geen last van dat iemand meekijkt

En als je dan niet wilt dat iemand meekijkt, dan kan ik dat geloven ja......

Het probleem is niet zozeer dat ze meekijken, maar ik bedoel.. DE PC word net een 386 en das vet'n bagger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan