Anti malware doctor en dan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerryG

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Zucht, je komt het ooit wel eens tegen een programma dat zegt dat je het nu moet kopen omdat je computer geinfecteerd is. Zoals Anti malware doctor.

Ik heb deze helaas getroffen en na 15 minuten al was me comp sloom traag en wat dan ook. Mijn toenmalige anti-virus NOD32 werd uitgeschakeld met windows defender. Ik probeerde wanhopig AVG te downloaden en na meerdere malen proberen lukte het me toen eindelijk, maar helaas voor niks.

Mijn computer kreeg een crash en moest met 32 Vista cd gerepareert worden, daarna probeerde ik eerst met malware bytes en dat lukte al wat meer. maar zelfs met dat lukte het niet en kreeg ik weer een boot crash, na het repareren kon ik malware en AVG erop zetten en na een scan van AVG in Safe Mode (Waarbij echt te veel werd gescanned en werd verwijderd) kreeg ik na herstarten Black screen of death.

Nu is mijn vraag... WAT MOET IK?
Er is zo weinig nu over, alles opnieuw installeren? ik probeer met weer een system restore om dan weer Anti malware tegen te komen. Wat moet ik dit keer doen?

Please help

Ah dat zou ik graag willen doen, maar nu heb ik weer wat anders, na een System restore laat mijn computer me niet verder dan het kiezen in welke mode ik wil opstarten.

Ondanks dat ik een repair heb gedaan (waarbij het zegt dat er niks fout is) en een system restore krijg ik het foutmelding (over een ontbrekende win32/System/driver/....... file) nog steeds.

Is het dan nu gewoon tijd om Vista 32 er opnieuw op te zetten?

Groet Jerry

Laatst bewerkt:
Aan je verhaal te zien zou je wel eens besmet kunnen zijn met de TDLL-rootkit. Deze infectie infecteert een legitieme driver uit C:\Windows\System32\Drivers. Als een antivirusprogramma dit bestand verwijdert, dan kan dat inderdaad leiden tot een pc die niet meer op wilt starten.

Je zou het probleem buiten Windows kunnen proberen op te lossen, maar aangezien dat vrij complex is, kan je hiervoor denk ik beter hulp vragen op Nucia. :thumb:

Laatst bewerkt:
Hmm ik heb het gevraagd aan de buurman naast mij (doet ook veel met computers) en die gaf een paar opties, maar ik ben al ruim 5 uur bezig met iets dat al bijna niet te redden is. Dus heb ik gewoon windows 7 geinstalleerd en verder geef ik het gewoon rust. Virus gewonnen ik verloren, gebeurt wel eens xd.

Groet Jerry

Jij blij. Ik blij. :)

Kan je het topic nog even de status "opgelost" toekennen? Dit kun je doen door rechtsonder op "Vraag is opgelost" te klikken. Op die manier weten andere mensen ook dat je geen hulp meer nodig hebt. Achter je vraag komt dan een groen vinkje te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan