Anti-Malware fout Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
iK krijg telkens de volgende waarschuwing bij mijn anti-malware van Vista
Enhanced On-Access Malware Protection stopped working and was closed.A problem caused the application to stop working correctly.Windows wil notify you if a solution is available.
Dit is een constant terugkerende fout {ook bij sommige sites} en ik vraag me af of de anti-malware dan nog werkt.

LMK43

Ik weet niet wat Windows Live OneCare is.Zit dat in Vista????.Ik heb Windows Vista en daar zit een anti-spyware programma in de beveiliging{Windows Security Center} die malware protection heet en die schakelt zich bij sommige paginas uit.Ook als ik gewoon op mijn computer werk.Na de uitschakelingswaarschuwings blijkt de malware protection toch nog aan te staan???

Laatst bewerkt:
Dit probleem heb ik ook gehad. Ik gebruik Panda antivirus software. Kennelijk is er bij de update ervan iets mis gegaan en kreeg ik sindsdien die boodschap. Nadat ik Panda opnieuw geïnstalleerd heb heb ik de foutmelding niet meer gekregen.

Dit probleem heb ik ook gehad. Ik gebruik Panda antivirus software. Kennelijk is er bij de update ervan iets mis gegaan en kreeg ik sindsdien die boodschap. Nadat ik Panda opnieuw geïnstalleerd heb heb ik de foutmelding niet meer gekregen.

Ik heb me snel even geregistreerd omdat ik dit probleem ook heb.
Alleen bij mij heeft het opnieuw installeren van Panda antivirus (want die heb ik ook) geen nut gehad
Wat nu? :(

werktnietjz4.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit daar het probleem niet want ik krijg ook popups van Nero Home.

Ik heb het probleem een paar keer gehad. In de logfile van system of toepassigen zag ik dan een foutmelding gekoppeld aan AVENGINE.EXE. Ik heb dan L07nt.exe gestart. (Een upgrade van panda). Uiteindelijk kon ik dan kiezen uit "Herstel installatie"of "Deïnstalleren". Ik heb dan altijd voor "Hersatel installatie"gekozen. Bij mij was dan de pop-up window verdwenen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit de enige oplossing is, maar bij mij heeft het wel gewerkt.

Kan wel maar waarom krijg ik dan ook popups by Nero Home

Beste lmk43,

Ik stuur je dit bericht omdat ik hier heb gelezen dat je bezig bent met de beveiliging van je Vista PC. Graag wil ik je wijzen op de extra functies van Windows Live OneCare bovenop de rol als Virusscan. Het is een totaalpakket wat o.a. ook een firewall en een phishing-filter biedt. Tevens kun je OneCare op drie computers installeren met 1 licentie.

Je kan Live OneCare drie maanden gratis uitproberen. Deze trial-versie is hier te downloaden.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: kg0uyvwa0

Hoi lmk43,

Bedankt voor je bericht. Om je vraag te beantwoorden: Windows Live OneCare zit niet standaard in Windows Vista. Windows Vista beschikt over het programma Windows Defender, meer informatie daarover kan je hier vinden:

Met vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare

Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: fsk4e6707

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan