Ik ben co-mod op een site (Aly & AJ Reaction) en we hebben sinds maart 08 al een poll + pollformulier op de site, en tot kort geleden hadden we geen last van spam. Laatste paar weken enorm veel, dus wij dachten we gaan op zoek naar manieren om 't te beveiligen. Ik probeerde captcha maar ik snap er echt niets van (mod van de site ook niet). Daarna kwam ik een ander soort beveiliging tegen (vandaag, *link*) en ik zou graag willen weten of wij dat ook zo kunnen overnemen. Dus de vraag is, hoe kunnen wij deze beveiligingsmanier overnemen in onze form? Het spam-optie staat er al, aleen weten we niet hoe we het werkende krijgen (moet vast iets in nlphpmail1.php gebeuren, maar wat (A)?) Al lukt dit niet, hoe moet je met captcha omgaan, de site is er supervaag over imo.
code van de pollformulier:
code van de pollformulier:
Code:
<form method="post" action="nlphpmail1.php">
<input type="hidden" name="subject" value="Aly & AJ Reaction: Visitor Poll submission" />
<label for="name"></label><input type="text" value="Name" name="name" id="name" size="20" /><br />
<label for="poll"></label><input type="text" value="Poll idea" name="poll" id="poll" size="20" /><br />
<select size="1" name="antispam"><option>spam</option><option value="no spam">no spam</option></select>
<input type="submit" name="submit" value="Send" size="20" />
</p>
</form>
Laatst bewerkt: