Hallo,
Ik vond een anti spam script ( perl ) dat de e-mail adressen op je pagina's onleesbaar maakt voor spam robots.
Heb het script ge-upload op de server maar volgens mij werkt het niet.
Wanneer ik het script probeer te openen krijg ik een internal server error.
Verder zit er bijna geen documentatie bij maar als antwoord op mijn vraag hoe het script te openen werd er gezegd:
"THE SCRIPT NEEDS TO BE RUN FROM A UNIX COMMAND LINE
(i.e. at the prompt type "perl antispam.pl"). STDIN
is the text you will type in after you run the
program."
Echter geen idee wat hier mee bedoeld wordt ( stom natuurlijk, maar ja, zo kundig ben ik ook weer niet, wil alleen maar leren )
Als antwoord op de vraag " hoe " het volgende :
"You need to learn about running scripts on a UNIX OS."
Nu ook weer de vraag, kan iemand mij dit uitleggen of zeggen waar ik dit kan vinden ?
Ik snap dat het moeilijk is zonder het script te lezen maar helaas, een pl script mag niet als bijlage verstuurd worden.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Jaap.
Ik vond een anti spam script ( perl ) dat de e-mail adressen op je pagina's onleesbaar maakt voor spam robots.
Heb het script ge-upload op de server maar volgens mij werkt het niet.
Wanneer ik het script probeer te openen krijg ik een internal server error.
Verder zit er bijna geen documentatie bij maar als antwoord op mijn vraag hoe het script te openen werd er gezegd:
"THE SCRIPT NEEDS TO BE RUN FROM A UNIX COMMAND LINE
(i.e. at the prompt type "perl antispam.pl"). STDIN
is the text you will type in after you run the
program."
Echter geen idee wat hier mee bedoeld wordt ( stom natuurlijk, maar ja, zo kundig ben ik ook weer niet, wil alleen maar leren )
Als antwoord op de vraag " hoe " het volgende :
"You need to learn about running scripts on a UNIX OS."
Nu ook weer de vraag, kan iemand mij dit uitleggen of zeggen waar ik dit kan vinden ?
Ik snap dat het moeilijk is zonder het script te lezen maar helaas, een pl script mag niet als bijlage verstuurd worden.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Jaap.