Anti-spam veroorzaakt problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Anti-spam geeft beeldvervorming

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het gebruik van Norton Anti-spam 2004? Na de installatie ervan geeft dit bij mij problemen bij het binnenhalen van tekst/beelden (crypto's) m.b.v. Internet Explorer 6.0. Er treedt min of meer ernstige vervorming op. Bij verwijdering van het programma zijn de problemen over, bij herinstallatie is het weer zo laat.
Symantec heeft hieromtrent nog geen antwoord gegeven.
Wie, o wie?

Pimpernel.

Laatst bewerkt:
Wat gaat er precies fout, krijg je een foutmelding?

Klinkt mij niet bekend maar ik had wel wat probs met NAS 2004 en heb hem er lekker af gegooid en mijn oude vertrouwde Mailwasher er weer op gezet.....:thumb:
Nu ben ik weer blij :p

Mogelijk staan hier nog wat tips op: General troubleshooting with Norton AntiSpam

Je kan het ook uitzetten en dan Mailwasher installeren zoals Raymond heeft gedaan:

To disable Norton AntiSpam

Click Start > Programs > Norton AntiSpam > Norton AntiSpam.
In the main window, click AntiSpam.
On the right side of the main window, click "Turn Off."

To enable Norton AntiSpam
Click Start > Programs > Norton AntiSpam > Norton AntiSpam.
In the main window, click AntiSpam.
On the right side of the main window, click "Turn On."

Laatst bewerkt:
anti-spam

Geen foutmelding doch het getoonde beeld is geheel of gedeeltelijk vervormd en onbruikbaar.
Het geheel of gedeeltelijk uitschakelen geeft geen soelaas, helaas! En dan dus ook geen installatie van Mailwasher.....
Wèl het uit de startconfiguratie halen van \ccproxy.exe of deïnstallatie van NAS en daarmee wacht ik tot Symantec reageert.
Het gaat hier dus om opgehaalde gescande cryptogrammen van Jasper's cryptogrammensite. De site zelf wordt correct getoond. Ra,ra?

Pimpernel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan