Anti virus voor e-mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb AVIRA als anti-virus, maar is deze ook geschikt voor mijn e-mail of kan ik beter AVG installeren?
Groet,
Martin

Avira is prima
of neem microsoft security essentials is ook een goeie en gratis

Ik heb AVIRA als anti-virus, maar is deze ook geschikt voor mijn e-mail of kan ik beter AVG installeren?Martin

Hoi,

Zie reactie Bertus + :
De belangrijkste 'muur' zit vaak al bij je mailprovider.
Zo heb ik Gmail, maar haal dat binnen en verzend met Outlook.
Ga ik echter 'online', dan staat er een vracht aan afgevangen mail in de spam-map.
Dus best wel goed om eens te kijken hoe dat bij jou email-provider is geregeld, of in te stellen is.

Hallo,
Ik heb/had Mailwasher pro, maar het duurt zo lang dat de PC is opgestart en heb hem eraf gehaald.
Mijn provider houdt behoorlijk wat tegen, want als ik op webmail kijk bij spam, dan staan daar aardig wat berichten in die ik liever niet ontvang, maar er komt af en toe toch wat door.
Is dat niet te voorkomen door nog een e-mail virusprogramma te installeren?
Zo ja welke dan
Groet,
Martin

toch maar mailwasher gebruiken,dat je pc traag is ligt niet aan mailwasher

Er worden twee zaken door elkaar gehaald.
Een virusscanner houd geen spam tegen namelijk !
Dus heb je beide nodig, een virus scanner en een anti spam programma zoals bijvoorbeeld MW inderdaad !
Verder is het zo dat je nooit twee virusscanners moet installeren daar je anders fouten gaat krijgen !

Ik heb MAILWASHER weer geinstalleerd (tenslotte had ik die betaald), maar hij kan de accounts in OUTLOOK niet vinden.
Wat en waar moet ik instellen, zodat de accounts in Mailwashet zichtbaar worden?
Groet,
Martin

Kan iemand nog op mijn vraag reageren?
Bedankt.Groet,
Martin

Sorry, ik ken mailwasher niet en kan je daar niet mee helpen. AVG is gratis en een aanrader echter ben jij tenslotte degene die beslist wat je wilt.

Suc6!:thumb:

Laatst bewerkt:
Opgelost:
Ik heb Mailwasher verwijderd, maar ook alles uit het register.
Ik heb het toen weer opnieuw geinstalleerd en nu is het weer zoals het was.
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan