Anti Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

williamc

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Wie heeft ervaring met e-trust antivirus bescherming. Deze wordt meegeleverd op de pc van Aldi voor 90 dagen. Nu kan ik mij abonneren voor 5 Jaar € 39, 10 jaar €59 of levenslang € 99. wat een leuke prijs is. Maar werkt e-trust afdoende? Je kunt kijken op www.excid.com/antivirus.

m. vr. gr Williamc

e-trust komt zeker niet als beste naar voren.
Maar het is natuurlijk wel een goedkoop alternatief voor de 'betere' anti-virus producten zoals Norton en McAfee.
Houd er rekening mee dat GEEN ENKELE anti-virus pakket alle virussen kan stoppen.

Ik ken e-trust niet. Er zijn wel zat andere virusscanners die ook heel goed werken en nog gratis zijn ook. Bv AGV http://www.free-av.com/ Daar zijn ook hele goede berichten over. Er zijn er vast nog meer die goed zijn en gratis.

Waarom betalen als het gratis kan? Ik zou geen 99€ willen betalen en er over een half jaar achter komen dat hij toch niet helemaal lekker werkt:)

Een vriend van mij heeft E-Trust nu ongeveer een jaar; werkt tot nu toe prima, hij dubbelcheckt regelmatig via Housecall en daaruit blijkt dat E-Trust tot dusver nog nooit een virus heeft doorgelaten. (Daarvóór had hij de gratis AVG, die regelmatig trojans en wormen doorliet...)

Mag ik me bij Tanja aansluiten?
Als het je om de kosten gaat dan zou ik een gratis nemen. Neem bijvoorbeeld Avast Home Edition via www.avast.com te krijgen. AVG ben ik niet zo kapot van eerlijk gezegd.

Ik gebruik AGV ook niet, maar had er in het verleden goede berichten over gehoord, is misschien een beetje achterhaald. Maar dat er goede gratis scanners zijn blijft een feit.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan