antispam van wanadoo !!! help mij A.U.B.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
Berichten
3
Wie kan mij helpen ??
IK heb sinds een paar maanden de antispam en antvirus van wanadoo , ging allemaal goed , tot deze week , alle e- mail spam kwam gewoon in INBOX zodat ik het alsnog zelf kan verwijderen .
Contact opnemen met wanadoo heeft geen zin omdat ik bij CASEMA zit en wanadoo blijkbaar een conflict heeft met wanadoo casema zegt weer dat het de software van wanadoo komt .
heb ik dus maar GEPROBEERD om HANDMATIG de ANTISPAM via de WANADOO site in te stellen , en wat is er nu gebeurt ( ik heb alles precies zo gedaan zoals de instructies ) mijn EIGEN E-MAILS die ik naar mezelf stuur ( heb 2 accounts ) ontvang en verzend WANADOO als ***SPAM*** DUS wanadoo herkend MIJN EIGEN E-MAIL als SPAM !!!!!!
WIE KAN MIJ AUB hiermee helpen , ik heb wanadoo en casema al tif keer vergeefs gebeld en gemaild dus ik ben NU ten einde raad .

BIJ voorbaat Hartelijk dank voor wat hulp en/ of reactie.

Met vriendelijke groeten , Lucky:( :confused: :confused: :confused:
 
eerst het ene

Hoi,je haalt 2 dingen door elkaar
dan weten ze het hier ook niet
wie is je provider
(wanadoo en casema zijn 2 aparte providers)
 
Re: eerst het ene

Geplaatst door doe-dit-dan
Hoi,je haalt 2 dingen door elkaar
dan weten ze het hier ook niet
wie is je provider
(wanadoo en casema zijn 2 aparte providers)


Wanadoo is de provider maar je moet de helpdesk van Casema hebben. 0900-8896 10ct pm.
Maar zoals eerder gezegd, hou je geld ( € 24 per jaar ) en neem een gratis Spamfilter. Er zijn er vele maar ik gebruik zelf Mailwasher naar volle tevredenheid.
www.mailwasher.net
 
Inderdaad is Wanadoo mijn provider maar ik moet betalen aan casema , alleen voor de software aan wanadoo.
Nu kan ik inderdaad wel zelf een antiapam filter plaatsen maar ik krijg die van wanadoo NIET uitgeschakeld , dus mijn eigen mail gaat als ***spam*** mijn pc uit , HOE LOS IK DAT DAN OP??

Maar vast bedankt voor de reactie`s alvast.

heeft iemand een oplossing voor mij behalve een nieuwe er op zetten , hoe kom ik van de antispam van wanadoo af , ik heb al tig keer gebeld (werd steeds heel erg lelijk behandeld en doorgestuurd naar casema,
die heeft z`n best gedaan maar gaan niet over de software en KUNNEN mij dus NIET helpen!

Groetjes , Lucky
 
nog steeds mijn eigen als SPAM

Hallo Hier ben ik dan ( WEER) helaas nog met de zelfde klacht , ik heb nu al zo`n 4 e-mail naar wanadoo gestuurd maar krijg gewoon geen reactie .
Nu wil ik best een andere spamfilter erop zetten , maar dan blijven de toepassingen van WANADOO NOG steeds van kracht n.l. dat MIJN EIGEN MAIL ALS SPAM VERSTUURD EN ONTVANGEN WORDT !!!!
En DAT is NU mijn grootste probleem , 1000x Liever ALLEMAAL spam in mijn inbox , en GEWOON mij eigen e-mails kunnen versturen .

Wie weer raad ????, in ieder geval OOK niet de winkel die wanadoo promoot .

Groetjes , Lucky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan