AntiVir en Malware updaten niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToffePeer

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Beste mensen,

Zoals de titel al aangeeft, mijn AntiVir en Malware willen niet meer updaten. Ik heb zojuist AntiVir opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds wil die niet updaten. Zou dit kunnen komen door één of ander spyware-file dat dit tegenhoud?

Ook heb ik al een tijdje last van een error-geluid terwijl ik verder geen foutmelding krijg en verder niks vastloopt. Maar dit is al wat langer, dus zal er misschien niks mee te maken hebben.

Iemand een idee hoe ik dit update-probleem oplos?

Beste mensen,

Zoals de titel al aangeeft, mijn AntiVir en Malware willen niet meer updaten. Ik heb zojuist AntiVir opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds wil die niet updaten. Zou dit kunnen komen door één of ander spyware-file dat dit tegenhoud?

Ook heb ik al een tijdje last van een error-geluid terwijl ik verder geen foutmelding krijg en verder niks vastloopt. Maar dit is al wat langer, dus zal er misschien niks mee te maken hebben.

Iemand een idee hoe ik dit update-probleem oplos?

ik zit te denken dat een stukje software ergens blijft staan, indien je alles denkt te verwijdert te hebben in je software lijst.

vaak los je dit probleem op door "regedit" te draaien. let wel op wat je hierin doet, want je kan makelijk alle programma's incl. windows aardig vernielen waardoor je meer problemen krijgt.

misschien beter een proggie zoeken die dat programma van jou verwijdert. google er eens naar....

andere vraag hier op:

hoe kom je aan dit programma??? is het legaal??? zo nee, vind het niet gek dat het niet werkt dan. mogelijk kan het bestand besmet of niet goed geupload zijn.
raadpleeg dan de webmaster van de betrefende site/download.

p.s. alle updates gedraait???? wil soms ook wel eens werken.

na dat dit alles beschreven:

installeer het programma pas opnieuw, als je zeker weet dat alles:

* ge-deinstalleerd is
* updates geinstalleerd zijn
* pc schoon opstart (dwz alle instellingen voltooid)
* de juiste vereiste beschikt voor het gebruik van het programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan