antivirus 2002 abonnement verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bill_linton

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Hallo,

in oktober kreeg ik het bericht dat ik mijn abonnement moest verlengen ivm het kunnen blijven draaien van live update. Dit heb ik toen gedaan. Het is afgeschreven maar tot op heden kan ik mijn antivirus nog steeds niet updaten. Weten jullie hier misschien raadt mee. Norton reageert zelf ook niet op emailtjes. Heb gemerkt dat velee met mij met dit probleem zitten
zie onderstaande super grote link!

Alvast bedankt

Linton

http://servicenews.symantec.com/cgi.../98/XP&waarheeftuuwproductgekocht=--Andere--&

Beste Gezina,

bedankt voor je tip. Ik ga het uitproberen.
Het is voor een kennis van me. Ik begrijp dat 2002 erg verouderd is maar er is al wel abonnements geld voor betaald. Vandaar dat ik er het beste van probeer te maken. Anders had ik ook allang 2004 of McAfee erop gezet.

Met vriendelijke groet,

Linton

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en heb toen telefonisch contact met Norton gezocht. Binnen enkele minuten werd mijn abonnement verlengd door de medewerker van Norton.( na controle van enkele gegevens natuurlijk).

Hopelijk is het bij jou ook al gelukt.

@Gezina

Ik ga a.s. woensdag jou tip uitproberen. Heb eerder nog geen tijd gehad. Het zit namelijk zo dat ik zelf niet het probleem heb maar een kennis van me. Ik zal het laten weten.

@Frenz

Beste Frenz voordat ik de tip van Gezina ga uitproberen zou ik het liefst het probleem oplossen zoals jij dat hebt gedaan. Heb jij het telefoon nummer voor me die jij ook hebt gebeld. Of is dat het service nummer waarbij je iets van 30 euro moet betalen per gesprek (consult)?

Alvast bedankt voor jullie reacties. :thumb:

Volgens mij heb ik dit nummer gebruikt (0)20 5040 565 .
en ik dacht niet dat dit een "'duur" tlfnr is maar eerlijk gezegd weet ik dit niet zeker.

Misschien overbodige tip , maar tijdens bellen pc aan voor info voor norton.

succes

Heb van Saldos dit tel.nummer gelezen: 020 5040 511 Nou ja, probeer eens wat uit. :)

Dat is juist het nummer wat 29.00 euro per incident kost dus probeer a.u.b. eerst 020 5040 565

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan