Antivirus 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb verleden jaar een nieuwe norton antivirus gekocht in de winkel, dat gaat nu vervallen, wat is het beste dat ik doe, eeen volledig nieuw pakket kopen 2006, of mijn abbonement van 2005 verlengen voor 32 euro, en wanneer komt de versie 2007 uit, wat raad u mij aan om toch zeer goed beveiligd te zijn , graag uw mening

Bij verlenging van 2005 heb je alleen recht op service en updates. Bij aanschaf van de 2006 versie beschik je ook over de nieuwe versie van het programma. Norton geeft geloof ik maximaal 2 jaar ondersteuning per versie, dus als de 2007 versie verschijnt zal je (als je nog steeds gebruik maakt van 2005) min of meer gedwongen worden om te upgraden omdat ze stoppen met het uitgeven van updates. De 2007 versie wordt verwacht in december dit jaar.

aan welke gratis antivirus had ge gedacht, want ik ben daar wel voor te vinden , maar vertrouw die gratis versie niet helemaal, stuur eens een goede link door, dank u

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik wel een betaalde maar met gratis virusscanner is niets mis.

AVG is een goede, ook erg bekent

Ik gebruik momenteel de gratis AVG, werkt goed. Is vrij betrouwbaar.
Wat ik je ook aan kan raden is Kaspersky of NOD32.

Toen mijn Norton 2005 abonnement verliep, had ik al zoveel slechte ervaringen opgedaan met Norton 2006 dat Kaspersky voor mij een verademing was. De kwaliteit van Norton is vrij goed maar hij vertraagt je systeem, en problemen zijn lastig op te lossen.

Na een jaar van bijna perfecte tevredenheid ben ik van Kaspersky naar AVG gegaan (NOD32 geeft problemen op mijn eigen PC, maar op mijn laptop en twee andere PC's werkt het als een trein).

Neem ook dit eens door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=11957

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan