antivirus 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan alle bestanden van Antivirus 2009 opsporen via "uitvoeren".
Of zoeken via "Deze computer".

Ik heb dit ook gehad, alleen dan met Vista Antivirus 2008, terwijl ik geen Vista heb maargoed.

Je kan wel van alles gaan downloaden van sites. Maar als dat virus merkt dat je iets tegen 'm doet dan blokkeerd hij de site.
Je kan eventueel nog via een andere pc goeie scanners op een cd'tje zetten en die installeren op je pc (ZONDER INTERNET TE GEBRUIKEN).
 
Je kan alle bestanden van Antivirus 2009 opsporen via "uitvoeren".
Of zoeken via "Deze computer".
Kun je lang gaan zoeken en verwijderen. Het programma zal random DLL files aanmaken. Met Mbam scannen en daarna Superantispyware kost je minder moeite en je bent zekerder dat je van die rotzooi af bent.;)
 
Kun je lang gaan zoeken en verwijderen. Het programma zal random DLL files aanmaken. Met Mbam scannen en daarna Superantispyware kost je minder moeite en je bent zekerder dat je van die rotzooi af bent.;)

Mjaa kans dat de scanner niet gaat werken, en je kan zowieso niet updaten, dat gaat ie tegenhouden, dus je moet dan de updates als het kan dan op een cdtje zetten met de setup.
 
Ja kan prima updaten hoor, Ik heb van de week deze nog kunnen verwijderen op deze manier van iemand zijn laptop.
 
Ja kan prima updaten hoor, Ik heb van de week deze nog kunnen verwijderen op deze manier van iemand zijn laptop.

Maar de bedoeling van Antivirus 2009 is toch het zelfde als die van Vista Antivirus?

Maargoed als ik kan updaten kan ik een vriend van mij helpen die 't probleem heeft:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan