antivirus blokeert zogenaamde virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretrller

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2013
hallo

ik heb gisteren een game gedownload(the king of fighters XIII)want ik wilde kijken of hij goed runde op mijn laptop
nadat ik hem had gedownload koppelde ik de iso aan een cd-rom en liet ik hem installeren toen dat klaar was wou ik de
crack naar de game folder kopiëren maar ik heb dit soort dingen vaker gedaan en vaak als die aangeeft dat het een virus is moet je het
negeren maar ik ben sinds kort over gestapt naar panda antivirus ik had eerst norton maar ik kan er niet voor zorgen dat panda het zogenaamde virus
blokeert zou iemand me hier me kunnen helpen

Mvg,
jordy

Dan zal je zowel de bronmap als de doelmap aan de exclusions moeten toevoegen. Uiteraard doe je dit alleen als je zeker weet dat het bij die virusmelding door Panda, gaat om een zogenaamde False Positive.

Kan ook nog zijn, naast de tip van edMoor, dat het programma wordt gedetecteerd als PUP (Potentially Unwanted Program). Iets wat veel virusscanners tegenwoordig hebben ingebouwd, en wat vaak ook nog eens standaard aan staat. Panda ken ik niet, maar de oplossing is waarschijnlijk dezelfde als die van edMoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan