antivirus + firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue01

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
heb je een antivirus + firewall nodig met een reborn kaart?

alvast bedankt

Biedt bescherming tegen virussen.
In geval van een virus is het mogelijk het systeem te herstellen door simpelweg de computer te rebooten.

Ja goed..

Ik bedoel; als je gehacked bent of een virus hebt is na een reboot alles weer weg.
Toch zou ik het risico niet willen nemen. Heb je het niet door is binnen no-time je netwerk besmet.

Wat betreft de firewall: kun je dit niet centraal geregeld krijgen?

Functies

Biedt bescherming tegen virussen.
In geval van een virus is het mogelijk het systeem te herstellen door simpelweg de computer te rebooten.
NB. Reborn is dus geen virusscanner!
Automatisch herstellen van de harde schijf door de computer te herstarten.(herstellen van verwijderde bestanden en programma's, geformateerde harde schijven en zelfs CMOS instellingen)
Ondersteunt multiboot tot 40 partities.

Dit lees ik over reborn.
Raymond heeft - dus - gelijk met zijn opmerking en advies.
Een Semantic Ghost backup maken en gebruiken voor je pc's zou ook kunnen - dat werkte bij ons op school iig uitstekend.

Laatst bewerkt:
Ik heb de "rare" berichten verwijderd, graag normaal blijven reageren anders gaat de topic opslot. Iedereen helpt hier vrijwillig en probeerd zo goed mogelijk te helpen.

Ik heb de "rare" berichten verwijderd, graag normaal blijven reageren anders gaat de topic opslot. Iedereen helpt hier vrijwillig en probeerd zo goed mogelijk te helpen.

Ik hoop dat je bedoelde "de rare berichten" :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan