antivirus gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Hallo allemaal wie kan mei aan een goed antivirus programma helpen ik heb nu panda platinum internetsecuretie 2007 legaal maar hij houd veel te veel tegen van mijn gewone programma's en de pc word zo traag als dikke ...... door een trechter.
groetjes een wanhopige helm

Wanneer je op zoek bent naar een goed antivirus-programma en licht voor je systeem, kies dan voor NOD32

Er zijn heel veel verschillende goede anti-virusprogramma's:

Goede betaalde anti-virusprogramma's:

- NOD32
- Kaspersky

Goede gratis anti-virusprogramma's:

- AVG Anti-Virus Free
- Avast
- AntiVir

Er is niet 1 programma wat het best is, de verschillende programma's hebben allemaal goede en minder goede punten.

Als je een totaalpakket wilt zoals Panda.........KIS (Kaspersky Internet Security) op dit moment het lichtste en beste wat er te koop is.
http://www.kaspersky.nl/productupdates

He, wat leuk om te zien.
Je zet er zelf al '' op dit moment '' bij, je weet wat er gaat komen!:p :p :D

Ik geef het toe, Kaspersky is op dit moment op het gebied van een totaalpakket / security suite heer en meester.

He, wat leuk om te zien.
Je zet er zelf al '' op dit moment '' bij, je weet wat er gaat komen!:p :p :D

Ik geef het toe, Kaspersky is op dit moment op het gebied van een totaalpakket / security suite heer en meester.

Dat was dus voor jou :p :D
En hoe het met NSS uitpakt.....................de toekomst zal het leren. :)

Ja, we zullen zien...

Op dit moment:

- Security suites / totaalpakketten: Kaspersky Internet Security
- Anti-virusprogramma's: de genoemde NOD32 en Kaspersky Anti-Virus presteren goed.
Dit lijkt me een mooi lijstje voor TS.

Ik moet instemmen met het advies voor Kaspersky Internet Security Suite. Het is licht, vertraagt je systeem dus niet zo, en heeft zowel een degelijke virusscanner als firewall en anti-spyware inplementatie.
Puur naar de anti-virus gekeken zou ik gaan voor Nod32 (super licht en super goed) en van de gratis mogelijkheden is AVG een goede en lichte. Avast is wat zwaarder is mijn ervaring. Antivir heb ik een tijdje niet mee gewerkt. Avira is de betaalde variant ervan, in ook dat is een mooie, degelijke suite die goed uit de tests komt.

Wil je gratis een goede antivirus en firewall, dan zul je voor een combinatie moeten gaan. Comodo is een prima firewall en vrij licht.

Gaat het hier over dat geval waar Nod32 mee komt? Is dat een security suite met ook een firewall (en anti-spyware)? Stelt het iets voor (ja die anti-virus vast wel, maar verder?) Iemand een linkje waar ik er meer over kan lezen? Ben best wel benieuwd namelijk.

'' Dat geval waar Nod32 mee komt '' : zo beledig je je Eset Smart Security ( ESS ) niet!:evil: :p :p

Het is goede suite, maar is nog niet helemaal af. De nieuwe anti-virusmodule, versie 3.0 ziet er goed uit, scannen gaat nog steeds snel. Er zit een firewall bij die z'n werk goed doet en ik heb een aantal firewalltests uitgevoerd, en daar ook niks bijzonders ( slechts dus ) gevonden.

Informatie: site van Eset zelf.
Meer informatie hier.
Download: directe downloadlink van de Eset-server.

Ik gebruik ESS momenteel op Windows Vista.

Hallo allemaal wie kan mei aan een goed antivirus programma helpen ik heb nu panda platinum internetsecuretie 2007 legaal maar hij houd veel te veel tegen van mijn gewone programma's en de pc word zo traag als dikke ...... door een trechter.
groetjes een wanhopige helm

> He Helm....;)

> www.avast.nl

> Home edition..! (gratis).:thumb:

> gr: supernova<:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan